Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) بر خلاف روال معمول می خواهد فصل جدید را از کشوری به غیر از استرالیا آغاز کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری رویترز،  استیو سیمون، مدیر تورهای WTA  گفت: ما به فکر سازماندهی فصل جدید در هفته نخست ماه ژانویه 2021 در کشوری به غیر از استرالیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم تا هفته آینده برنامه نخستین گرنداسلم 2021 را نهایی کنیم.

وی در ادامه افزود: WTA همانند ATP (انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان) طبق روال معمول فصل جدید را استرالیا آغاز می‌کند. سال 2020 ما رقابت‌ها را در استرالیا، چین و نیوزیلند آغاز کردیم اما به نظر می‌رسد با توجه به قوانین سختگیرانه این کشورها برای مقابله با شیوع کرونا باید فصل جدید را در کشور دیگری آغاز کنیم.

اعلام نامزدهای برترین‌های سال تنیس جهان

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود