Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش خود به روستای «المغایر» واقع در کرانه باختری جان یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی را گرفتند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش فلسطین الیوم، در پی جنایت جدید نظامیان رژیم صهیونیستی و یورش آن‌ها به روستای «المغایر» واقع در کرانه باختری درگیری میان این نظامیان و ساکنان روستا شدت گرفت که در پی آن صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان صهیونیستی همچنین در این میان به روی یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به نام «علی علایه» آتش گشوده و او را هدف اصابت گلوله قرار دادند که در نهایت این نوجوان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر شهادت این نوجوان فلسطینی، جنایت صهیونیست‌ها علیه وی را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: تیراندازی در شمال فلسطین اشغالی یک کشته برجای گذاشت

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی کرانه باختری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری

همزمان با عملیات نظامی جاری در شهر دیرالغصون در طولکرم، تک تیراندازان ارتش اشغالگر به طور بی‌دهدف دست به تیراندازی زدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که تیراندازی زمانی رخ داد که نیروهای اشغالگر در حال تفتیش اطراف خانه محاصره شده در شهر دیر الغسون در طولکرم در کرانه باختری بودند.

این خبرنگار خاطرنشان کرد ارتش اشغالگر ادعا می‌کند که کسانی که در این خانه هدف قرار گرفتند، عملیاتی را در نوامبر گذشته انجام دادند که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین شد.

گردان‌های شهدای الاقصی - طولکرم نیز از درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر خبر داد  که با مسلسل و مواد منفجره به شهر دیرالغصون در طولکرم در شمال غربی کرانه باختری یورش بردند.

طبق گزارش المیادین، نیروهای اشغالگر همزمان با درگیری با مقاومت، خانه‌ای را در شهر دیرالغصون محاصره کردند. سپس لودرهای اشغالگران شروع به تخریب خانه محاصره شده کردند.

روز گذشته، نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر حلحول در شمال الخلیل یورش بردند و شوکر و گاز سمی شلیک کردند و منابع محلی از درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در اردوگاه العروب الخلیل خبر دادند.

نیروهای اشغالگر همچنین به شهر دورا در جنوب الخلیل در کرانه باختری یورش بردند و مجددا شوکر و گاز اشک آور سمی شلیک کردند.

نیروهای اشغالگر پیش از عقب‌نشینی به سمت برج نظامی در محله خرسا در جنوب شهر، گشت زنی‌های خود را در نقاط مختلف شهر انجام دادند.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق قیزون، تقاطع شعابه و وادی الهریه، علاوه بر شهرک سعیر، در شمال الخلیل، یورش بردند و به روستای الریحیه در الخلیل نیز حمله و خانه‌ای در جنوب الخلیل را تخریب کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی