Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آران و بیدگل از توزیع۱۰ هزار عدد ماسک اهدایی از سوی یک فرد نیکوکار به مناطق محروم شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «مهدی حافظیان» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خیّر نیکوکار آران و بیدگلی تعداد ۱۰ هزار عدد ماسک به مناطق محروم این شهرستان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: هادی حمیدپناه از اعضای هیئت حسینی محله سلمقان با ۱۷۰ میلیون ریال هزینه، این تعداد ماسک را تهیه و با هدف کمک به سلامت فردی و اجتماعی در دوره شیوع کرونا به مناطق محروم و روستایی شهرستان آران و بیدگل اهدا کرده است.

 

حافظیان با تاکید بر حمایت از اقشار کم برخوردار و محروم جامعه خاطر نشان کرد: خیّران و نیکوکاران شهرستان آران و بیدگل همواره در زمان بروز مشکلات و گرفتاری ها در صحنه خدمت رسانی حاضر هستند.

 

شهرستان آران وبیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و افزون بر ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۴ هزار نفر آن در مناطق شهری و روستایی زندگی می‌کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل ماسک آران و بیدگل اصفهان شهرستان آران و بیدگل مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم