Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص بازار بورس، میزان تولید نفت، راهکار‌های تغییر الگوی مصرف آب و توافق نشسا وزارتی اعضاء اوپک و غیر اوپک در خبرگزاری میزان منتشر شده است. خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص بازار بورس، میزان تولید نفت، راهکارهای تغییر الگوی مصرف آب و توافق نشسا وزارتی اعضاء اوپک و غیر اوپک در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت| حرکت پیوسته شاخص در مدار صعودی

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر بعد از گذراندن ۴ روز مثبت در آخرین روز کاری هفته با روند منفی به کار خود پایان داد.

روند کاهشی تولید نفت ادامه خواهد یافت؟

کارشناس حوزه انرژی اختلاف روسیه و عربستان در خصوص ادامه کاهش تولید را یکی از مهمترین دلایل عدم توافق در نشست اخیر اوپک پلاس عنوان کرد.

رایگانی آب خوش مصرف‌ها؛ راهکاری مناسب برای تغییر الگوی مصرف مشترکان

کارشناس حوزه انرژی آب و برق رایگان را اقدامی برای اصلاح الگوی مصرف خواند و گفت: ارائه تخفیف به مشترکان کم مصرف و رایگان کردن قبوض آن‌ها مهمترین تاثیر را در خصوص تغییر الگوی مصرف مشترکان می‌تواند داشته باشد.

توافقات جدید دوازدهمین نشست وزارتی اوپک و غیر اوپک

وزیران نفت و انرژی کشور‌های تولیدکننده عضو و غیرعضو اوپک در دوازدهمین نشست وزارتی اوپک و غیراوپک به توافقات جدیدی از جمله تسهیل تولید ۵۰۰ هزار بشکه در روز و برگزاری ماهانه نشست‌ها از ماه ژانویه دست پیدا کردند.

طرح تاپ، راهبرد اساسی اشتغال دانش آموختگان

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت به طرح تاپ به عنوان راهبرد اساسی اشتغال پایدار دانش آموختگان دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: تا زمانی که صنعت و دانشگاه علاوه بر ارتباط، مشارکت نداشته باشند، ما نباید انتظار داشته باشیم که معجزه شود.

افزایش توان نظارتی با استفاده از سامانه جامع تجارت

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران استفاده از سامانه جامعه تحارت ایران را موثر در کاهش تخلفات دانست و گفت: پیگیری و جلوگیری از تخلفات نیز با توان نظارتی و کنترلی کشور تناسب می‌یابد.

۱۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سال گذشته

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز با اعلام اینکه بیشتر کمک‌های مردمی برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است میزان این کمک‌ها سیل‌زدگان سال گذشته را ۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: تحویل ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی ویژه معلولان|بهره‌برداری از ۲۵ پروژه صنعت برق در کشور|ایجاد ۹۰۰ شهرک صنعتی تا پایان برنامه ششم

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران تغییر الگوی مصرف خبرگزاری میزان اوپک و غیر اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال

مهدی فرجی تهیه کننده تلویزیون که اخیراً فصل پنجم سریال «نون.خ» را به تولید رساند درباره اینکه چه سریال جدیدی در دست دارد به خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر سریال «کندو» به کارگردانی احمدرضا درویش را دنبال می کنیم و پیش می بریم.

وی اضافه کرد: فیلمنامه این سریال نوشته شده و آماده است و این روزها توافقاتی برای تامین منابع مالی سریال در حال انجام است که سازمان صداوسیما بخشی از ماجراست و همچنین استانداری سیستان و بلوچستان نیز بخشی دیگر از این مساله را بر عهده دارد.

تهیه کننده «کندو» درباره زمان تولید این سریال عنوان کرد: با پیشرفت این توافقات امیدواریم امسال این سریال به مرحله تولید برسد.

وی در پایان از ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی خبر داد که خبرها و جزییات بیشتر آن را به آینده موکول کرد.

سال گذشته علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی درباره ساخت سریالی که قرار است وزارت میراث فرهنگی روی آن سرمایه گذاری کند، به مهر گفته بود: «یکی از سریال هایی که قرار است ساخته شود سریال «کندو» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی مهدی فرجی است. این سریال به صورت مشترک بین ما و صداوسیما تولید می شود و در حوزه میراث، گردشگری و صنایع دستی است. در حال حاضر فیلمنامه آن به نگارش درآمده است و این روزها هم در مرحله پیش تولید قرار دارد.»

کد خبر 6096111 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد
  • ظرفیت تولید نفت امارات بی‌سروصدا افزایش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی