Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایرنا؛ دکتر محسن علی سمیر گفت: یک نوزاد پنجاه روزه ساعت پنج صبح امروز با علائم اولیه تشنج به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل که پس از پذیرش بلافاصله تحت درمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این نوزاد بیمار که دچار تشنج شده بود با نارسائیها و اختلالات شدید کلیوی، کبدی و گوارشی  مواجه بود که یک تیم مجرب از پزشکان فوق تخصص این بیمارستان کار درمان وی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان ابوذر اهواز افزود: بیمار که قبلا به دلیل اختلالات ریوی و تنفسی به دستگاه ونتیلاتور وصل شده بود از همان ابتدای ورود به بیمارستان شرایط وخیمی داشت اما پزشکان این بیمارستان برای زنده نگه داشتن آن تمامی تلاش خود را به کار گرفتند.

وی گفت: بیمارانی که دچار تشنج  می شوند معمولا به دلیل عدم خونرسانی به مغزشان با مشکلات جدی افت فشار خون، از کار افتادن کلیه ها و مختل شدن کبد مواجه می شوند که همین امر بهبودی آنان را بسیار سخت می کند و این نوزاد نیز همه این مشکلات را داشت.

دکتر سمیر اظهار داشت: علی رغم تلاش بی وقفه پزشکان این بیمارستان نوزاد یاد شده در ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر امروز فوت کرد.    

گفتنی است؛ سیزدهم آذرماه ویدیویی در شبکه های مجازی ایلام منتشر شد که نشان می داد نوزاد ۲ ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت و انتقال به غسالخانه، دوباره جان می گیرد و زنده می شود اما هنگامی که والدین فرزند خود را برای تدفین به آبدانان با فاصله حدود ۱۸۰ کیلومتر از ایلام، انتقال می‌دهند، مسوول‌ غسالخانه آبدانان متوجه تپش قلب نوزاد می‌شود. پس از حضور اورژانس، زنده بودن نوزاد تایید و برای مراقبت بیشتر به بیمارستان انتقال داده می شود.

دادستان ایلام امروز جمعه در واکنش به این موضوع اعلام کرد که باید تیم ویژه متشکل از دادستانی، بازرسی و نظام پزشکی تشکیل شود تا سریع به موضوع ورود و نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند.

دادستانی همچنین به دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای روشن شدن ماجرای نوزاد اهل آبدانانی ۴۸ ساعت مهلت داده است.

دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که فردا پانزدهم آذر با تشکیل کمیسیون تخصصی موضوع را مورد رسیدگی قرار می دهد.

کد خبر 570124 برچسب‌ها مرگ نوزاد استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ نوزاد استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه فراجا از کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ضربتی ماموران این یگان در بم خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی پورنخعی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی کرده و از قصد آنان برای انتقال مواد مخدر از سمت استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان و شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران یگان تکاوری ابوذر با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و انجام هماهنگی ‌ای لازم با سلسله مراتب و مقام قضایی؛ ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ریگان؛ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده با ورود به منزل این باند مسلح چهار سوداگر مرگ را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در ادامه گفت: طی بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان دو خودرو سرقتی به همراه ۲۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاش و پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کمری، دو تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

پورنخعی با اشاره به اینکه متهمان ضمن مخفی شدن در این منزل درصدد انتقال این محموله مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان و مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • بازگشت پدر به خانه
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم