Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سردار بوکان که در لیگ دسته ۲ کشور بازی می‌کند و خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند عصر روز جمعه در ورزشگاه خاتم الانبیای این شهرستان میزبان تیم لیگ برتر جوانان تراکتورسازی بود و توانست میزبان خود را با ۲ گل شکست دهد. 

گلِ نخست بازی توسط "علی اصغر شیردل " در دقیقه ۱۰ بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه ۱۷ بازی تویسط "عرفان میرزایی" زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال "سردار بوکان" نماینده استان آذربایجان‌غربی در لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور، امروز حریفان خود را شناخت تا از هفته آخر ماه جاری، رقابت‌های خود را در این لیگ آغاز کند. 

سردار در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهربابک، شهیدقندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه شده است. 

این تیم طبق برنامه در هفته‌های اول تا چهارم به ترتیب با شهدای بابلسر در بابلسر با مس شهربابک در بوکان با پاس همدان در همدان و با نیروی‌زمینی تهران در بوکان دیدار خواهد کرد. 

سردار بوکان فصل گذشته در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با هفت برد، ۹ مساوی و ۱۰ باخت و ۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. 

این تیم پنج فصل است در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ولی تاکنون موفق نشده به لیگ دسته یک کشور صعود کند. 

 

برچسب‌ها فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان بازی تدارکاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان بازی تدارکاتی فوتبال سردار بوکان آذربایجان غربی بوکان بازی تدارکاتی اخبار کنکور سردار بوکان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)