Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ وارد هفته یازدهم می‌شود و در اولین روز چهار دیدار برگزار خواهد شد.

دیدار‌های این هفته از ساعت ۱۶ با بازی برنلی و اورتون آغاز خواهد شد و پس از آن سه تیم مطرح منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی- فولام

منچسترسیتی از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اتحاد میزبان تیم فولام خواهد بود.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی وارد هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر می‌شوند که با وجود موفقیت در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و صعود زودهنگام به مرحله یک هشتم نهایی این بازی‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ جزیره هنوز نتوانسته اند به وضعیت خود سر و سامان بدهند.

منچسترسیتی از ۹ بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده و در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است. در آن سوی میدان فولام قرار دارد که با ۷ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه هفدهم است.

فولام در ۱۰ بازی پیشن خود فقط ۲ پیروزی کسب کرده که آخرین آن، برد روحیه بخش در بازی‌های هفته نهم برابر تیم قدرتمند لسترسیتی بود.

سوابق ۲ تیم برابر هم

منچسترسیتی هر ۹ بازی آخر خود با فولام را در تمام رقابت‌ها برده، ۲۷ گل به ثمر رسانده و فقط سه گل دریافت کرده است. فولام در ۱۵ بازی اخیر خود با منچسترسیتی در همه رقابت‌ها، نتوانسته است به پیروزی دست پیدا کند. این تیم در این بازی‌ها سه بار به تساوی دست یافته و ۱۲ بار برابر سیتیزن‌ها شکست خورده است، آخرین پیروزی فولام برابر من سیتی به آوریل سال ۲۰۰۹ بر می‌گردد که ۳-۱ در ورزشگاه اتحاد به پیروزی رسید. منچسترسیتی در ۲۶ بازی خود برابر فولام در لیگ جزیره فقط در یک بازی نتوانسته است به این تیم گل بزند که آن هم در تساوی بدون گل مارس سال ۲۰۱۴ در ورزشگاه اتحاد بود. ۷۵ درصد از پیروزی‌های فولام برابر من سیتی (سه از چهار) در لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه بوده است که در سال‌های ۲۰۰۶، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ رقم خورد. منچسترسیتی که هفته گذشته موفق شد برنلی را ۵ بر صفر شکست دهد به دنبال آن است که برای اولین در این فصل به ۲ پیروزی پیاپی دست پیدا کند.

وستهام - منچستر یونایتد

از ساعت ۲۱ امشب وستهام میزبان تیم منچستر یونایتد خواهد بود.

وستهام در هفته‌های اخیر شرایط بسیار خوبی داشته است. این تیم نیمی از بازی‌های این فصل خود را برده است و اکنون با ۱۷ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد در حالی که منچستریونایتد از ۹ بازی ۱۶ امتیاز کسب کرده و رتبه نهم جای گرفته است.

عملکرد منچستری ها در هفته‌های اخیر با فراز و فرود‌هایی همراه بوده است. این تیم پس از پیروزی قاطعانه ۴ بر یک برابر باشاک شهیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان، در لیگ جزیره برابر ساوتهمپتون به دردسر افتاد و به زحمت شکست ۲ بر صفر را تبدیل به پیروزی ۳ بر ۲ کرد. سپس چهارشنبه شب در رقابت‌های لیگ قهرمانان در حالی که در آستانه صعود به دور حذفی قرار داشتند، با نتیجه ۳-۱ مغلوب پاری سن ژرمن شدند.

باید دید آیا فراز و نشیب‌های شاگردان "سولشر" در خانه وستهام هم ادامه خواهد یافت یا خیر؟

سوابق رویارویی ۲ تیم

وستهام ۲ بازی آخر خود برابر منچستر یونایتد را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم بین ژانویه ۱۹۷۴تا دسامبر ۱۹۷۷ چهار بار پیاپی منچستریونایتد را در خانه خود شکست داده، اما از آن به بعد هرگز نتوانسته بیش از ۲ بار این تیم را در خانه شکسته دهد. منچستریونایتد پس از سال ۲۰۱۴ از ۱۱ بازی خود برابر وستهام در همه مسابقات، فقط سه بار توانسته این تیم  را شکست بدهد. در هشت دیدار دیگر  سه بار شکست خورده و پنج بار هم به تساوی دست یافته است. منچستر یونایتد هر ۸ بازی آخر خارج از خانه خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته است که طولانی‌ترین روند پیروزی‌های خارج از خانه شیاطین سرخ در تاریخ این باشگاه است. شاگردان سولشر به دنبال آن هستند که برای اولین بار پس از سال ۱۹۸۶ پنجمین پیروزی پیاپی خارج از خود در یک فصل را در لیگ جشن بگیرند. یونایتد‌ها اولین تیم تاریخ لیگ برتر هستند که ۴ بازی پیاپی خارج از خانه را در حالی برده اند که گل اول را دریافت کرده اند.

چلسی - لیدزیونایتد

در آخرین بازی امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تیم لیدز یونایتد است.

شاگردان فرانک لمپارد این روز‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند این تیم که اوایل فصل به لحاظ دفاعی ضعف داشت حالا نه تنها این مشکل را برطرف کرده است، بلکه این منطقه به نقطه قوت آبی پوشان لندنی تبدیل شده و آنها  با ۵ کلین شیت در  ۱۰ بازی رکورد دار لیگ است.

شاگردان لمپارد علاوه بر لیگ برتر در لیگ قهرمانان اروپا نیز موفق عمل کرده و با پیروزی چهار بر صفر در خانه تیم قدرتمند سویا در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را به دور حذفی قطعی کرده اند. آن‌ها در لیگ جزیره با ۱۹ بازی از ۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارند و این فصل هم خود را به عنوان یکی از مدعیان مطرح کرده اند.

در آن سوی میدان تیم لیدزیونایتد قرار دارد که پس از ۱۶ سال به لیگ برتر صعود کرده است. شاگردان مارچلو بیلسا که اوایل فصل وضعیت مناسبی نداشتند اکنون خود را به میانه‌های جدول رسانده اند. این تیم با ۱۴ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه دوازدهم جای گرفته است و با رتبه پنجم جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد.

سوابق بازی‌های ۲ تیم مقابل هم

چلسی آخرین بازی خود با لیدز را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین دیدار ۲ تیم در همه رقابت‌ها به دسامبر سال ۲۰۱۲ در جام حذفی بر می‌گردد که چلسی ۵ بر یک این تیم را در ورزشگاه "الند رود "شکست داد. این اولین بازی ۲ تیم در لیگ برتر پس از سال ۲۰۰۴ خواهد بود. در آخرین بازی ۲ تیم در لیگ برتر چلسی ماه می‌سال ۲۰۰۴ موفق شد با نتیجه یک بر صفر لیدز را در استمفوردبریج شکست دهد. لیدز بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴هر ۳ بازی خارج از خانه خود را برابر چلسی واگذار کرده است. لیدز یونایتد در ۲۱ بازی خارج از خانه برابر حریفان لندنی فقط یک بار به پیروزی رسیده است که آن هم به دسامبر سال ۲۰۱۷ برابر کوئینز پارک رنجرز برمی گردد. این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هر ۴ بازی خود در لندن را واگذار کرده،۱۲ گل خورده و فقط یک گل زده است. چلسی در ۸ بازی اخیر خود در لیگ جزیره شکست ناپذیر بوده است و از این نظر فقط تاتنهام با ۹ بازی شکست ناپذیری آمار بهتری نسبت به شاگردان فرانک لمپارد دارد، اما آبی‌های لندن با ۵ کلین شیت در این فصل رکورددار هستند.

بیشتر بخوانید

لیگ قهرمانان اروپا با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد؟ لوکوموتیو مسکو یک _ ۳ ردبول سالزبورگ/ امیدواری به صعود شاگردان مارش با چاشنی فرار از قعر جدول ۸ بازیکن معروفی که فوتبال زندگی آن‌ها را زیر و رو کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستریونایتد چلسی وستهام رقابت های لیگ منچستر یونایتد لیگ قهرمانان خارج از خانه لیگ جزیره لیگ برتر رقابت ها بازی خود ۱۰ بازی بازی ها ۹ بازی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، چلسی، یونتووس، میلان، منچستر یونایتد، دورتموند، بایرن موینخ و لیورپول در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز شنبه

لیگ برتر انگلیس (وستهام - لیورپول) ساعت ۱۵:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرن موینخ - آینتراخت فرانکفورت) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (لایپزیگ - دورتموند) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (ولورهمپتون - لوتون تاون) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (یونتووس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرلورکوزن - اشتوتگارت) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای امارات (العین - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر پرتغال (بنفیکا - براگا) ساعت ۲۰:۲۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (الخلیج - النصر) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (هال سیتی - ایپسویچ) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (اتلتیکو مادرید - اتلتیک بیلبائو) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748335

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا