Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:32:15 GMT

۳۰ تن مرغ منجمد در الیگودرز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۹۷۶

۳۰ تن مرغ منجمد در الیگودرز توزیع شد

"علی سرلک" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هفته گذشته اقلامی مانند برنج و روغن نیز در شهرستان توزیع شد اظهار داشت: در شهرستان الیگودرز کالای مورد نیاز مردم به اندازه کافی موجود است  و مردم نگران کمبود کالا نباشند.
وی تصریح کرد: دولت  در خصوص تامین کالای اساسی تدابیر لازم را اتخاذ کرده و ما در شهرستان برای تامین کالای اساسی مردم هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی اقلام مورد نیاز مردم شامل برنج ، انواع روغن ، مرغ منجمد و شکر در حد سهمیه متناسب با جمعیت در همه بخشها و شهرهای شهرستان توزیع شده و از این پس هم این روند ادامه دارد.
سرلک همچنین با تقدیر از خدمات مدیریت شهرستان در کنترل کرونا گفت: اصناف شهرستان در ۲ هفته گذشته به خوبی و با ایثار و از خود گذشتگی با ستاد کرونا همکاری کردند.
وی با بیان آنکه اصناف خسارات زیادی در دوران محدودیتهای کرونایی متحمل شدند، افزود: برای حمایت از اصناف متعهد دولت برنامه های حمایتی لازم را اتخاذ کرده است.
الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

برچسب‌ها الیگودرز گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار لرستان الیگودرز گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار