Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روحانیون و طلاب بسیجی با محکوم کردن این اقدام بزدلانه، هرگز کینه دشمنان را فراموش نکرده، یاد و راه شهدا را زنده نگه می‌دارند و محکم‌تر از گذشته در مسیر تربیت و رشد نیروهای مومن، شجاع، کارآمد و انقلابی گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: این اقدام ددمنشانه از سوی هر انسان آزاده‌ای محکوم است و نشانه ذلت را بر پیشانی عاملان وآمران این عمل ننگین ثبت خواهد کرد و این ترور حکایت از وحشت دشمنان جنایتکار از پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان دارد و به خیالی باطل راهی برای رسیدن  به اهداف شوم آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

بسیج طلاب و روحانیون یزد یک هزارعضو دارد و  شمار  طلاب مدارس علوم دینی استان حدود پنج هزار نفر است.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه ۹۹ با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

برچسب‌ها شهدا محسن فخری‌زاده سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا محسن فخری زاده سازمان بسیج مستضعفان شهدا محسن فخری زاده سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس

منبع: ایسنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی