Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چند روز قبل چند مرد افغانستانی در تماس با پلیس، از سرقت پول‌ها و طلاهایشان توسط چند مأمور قلابی خبر دادند. یکی از آنها گفت: من و چند نفر از هم‌ولایتی‌هایم در خانه‌ای مستأجر هستیم. امروز سه مرد زنگ خانه‌مان را زدند و با نشان دادن کارت شناسایی، مدعی شدند که مأمور هستند.

آنها به جست و‌جوی خانه‌مان پرداختند و هر چه پول و طلا داخل خانه بود را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان در خانه تنها بودم و نمی‌توانستم اعتراض کنم، چون تعداد آنها بیشتر بود.
با شکایت این مرد، تحقیقات از سوی مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. مأموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه شاکی پرداخته و مشخص شد که سه مرد جوان بعد از سرقت، سوار خودروی پژو 405 شده و به همراه دو مرد دیگر متواری شده‌اند.

در ادامه تیم تحقیق با سرقت‌های مشابه در تهران و شهرهای اطراف مواجه شدند.شناسایی در زندان در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت‌ها، تصاویر متهمان به دست آمد و زمانی که تیم تحقیق به سراغ آلبوم متهمان اداره آگاهی رفتند هویت یکی از آنها را شناسایی کردند.

ساسان ۴ سال قبل به اتهام کف‌زنی ۶ ماه در زندان بود. با به دست آمدن هویت یکی از متهمان، تیم تحقیق موفق به شناسایی همدستان او نیز شدند.

انهدام باند خانوادگی که سارق خانه های خارجی ها بودند

در حالی که هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران صورت گرفته بود تا مأموران برای دستگیری اعضای این باند وارد عمل شوند، مشخص شد که چند روز قبل متهمان توسط پلیس شهرری بازداشت شده‌اند و در زندان به سر می‌‌برند. به دستور بازپرس علی‌ایرد موسی، متهمان برای تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند. آنها در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرده و بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت دستور شناسایی مالباختگان احتمالی این متهمان را صادر کرد.

گفت‌وگو با سردسته باند خانوادگی که همه دزد بودند

چطور این باند را تشکیل دادی؟/ همه ما فامیل هستیم. پدرم، برادرم و پسرهایش به همراه پسرخاله‌ام همگی اعضای باند هستیم.
چطور سرقت‌ها را انجام می‌‌دادید؟/ ۵ نفره برای سرقت می‌‌رفتیم، یک نفر راننده بود و داخل ماشین می‌‌نشست، یک نفر زاغ‌زن بود و خیابان را می‌پایید و سه نفر هم راهی خانه محل سرقت می‌‌شدیم. خودمان را مأمور معرفی می‌‌کردیم و وارد خانه‌ها یا ساختمان‌های نیمه‌ساز می‌‌شدیم و با پیدا کردن پول و طلاها سرقت کرده و فرار می‌‌کردیم.
چرا کارگران و اتباع بیگانه را برای سرقت انتخاب می‌‌کردید؟/ دو دلیل داشت؛ اول اینکه خیلی از آنها غیرقانونی در کشور ما کار و زندگی می‌‌کنند و می‌‌ترسند شکایت کنند. دوم اینکه آنها پول و طلاهایشان را در خانه نگهداری می‌‌کنند.
چقدر از این سرقت‌ها گیرتان آمد؟/نفری حدوداً ۴۰ میلیون تومان. اما فایده‌ای نداشت، همه پول‌ها را خرج تفریح و لباس کردیم و هیچی دست‌مان را نگرفت.
پدرت در این سرقت‌ها چه نقشی داشت؟/ بیشتر زاغ‌زن بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مأمور قلابی مستأجر پول طلا پژو 405 زندان سرقت اخبار حوادث ایران سرقت مرد اتباع بیگانه باند خانوادگی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس کرونا محسن فخری زاده فیلم مرد یک زن شهید فخری زاده زن ساعت سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات