Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:31:12 GMT

زمان آغاز ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۲۸۴

زمان آغاز ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰

خبرگزاری ایسنا: مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی، همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه پایان می‌پذیرد و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org انجام می‌شود.

داوطلبان، ضمن توجه به شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور قرار میگیرد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

متقاضیان علاقه مند می‌توانند همزمان با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، نسبت به ثبت نام در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور، بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، اقدام کنند.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد شده و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

به متقاضیان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بند‌های برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند. همچنین متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند.

بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون ارشد آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش مندرج در دفترچه راهنمای دفترچه راهنمای ثبت نام درگاه اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر