Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:27:35 GMT

۱۰ هزار طلبه در عرصه زبان خارجی فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۳۰۷

۱۰ هزار طلبه در عرصه زبان خارجی فعالیت دارند

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام سید مفید حسینی کوهساری در بازدید از موسسه ترجمه کلام نور اظهار داشت: بسیاری از خانواده ها و حتی جوانان می خواهند در یک مرکز امن زبان بخوانند که این مرکز، مرکز بسیار مناسبی است.

وی بیان کرد: اگر موسسه ترجمه کلام نور بتواند مرکز تربیت مربی و مدرس را در عرصه فرهنگی و بین المللی تربیت کند می تواند خدمت بزرگی به توسعه اسلام به دنیا کند

۸۰۰ اثر در موسسه ترجمه کلام نور تولید شد

معاون موسسه ترجمه کلام نور نیز گفت: ۲۵ سال سابقه کار بین المللی موجب شد این موسسه راه اندازی شود و تاکنون ۸۰۰ اثر در این مجموعه تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جلیلیان افزود: در کنار موسسه ترجمان کلام نور مجتمع آموزشی منجی تاسیس شد که به کار اساسی آموزش در سطوح و مقاطع سنی و تحصیلی می پردازد در همین راستا در مجتمع ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع دبیرستان و راهنمایی تحصیل می کنند.

معاون موسسه ترجمه کلام نور یادآور شد: در این زمینه تصمیم گرفتیم که سازمانی به عنوان سازمان بین المللی منجی را تاسیس کنیم.

جلیلیان اضافه کرد: موسسه ترجمان وحی و مجتمع آموزش منجی، مرکز آموزش مجازی منجی، مرکز تربیت مدرس منجی، پژوهشکده منجی، مرکز گردشگری منجی به عنوان هشت سنتر یا مرکز این سازمان بین المللی به شمار می آیند.

وی گفت: خودگردانی از ویژگی های این مراکز است و سعی می کنیم که در این زمینه وابستگی مالی به هیچ نهاد دولتی نداشته باشیم و از محل تولیدات، مجموعه های فعال را مدیریت کنیم.

وی افزود: طرح تالیف نظام آموزشی و تالیفی منجی در حال گرفتن مجوز در کشورهای مختلف جهان است. در این زمینه از سه سال پیش رویکرد را به سمت زیرساخت سازی بردیم. درحال حاضر برای تولید کتاب سبک زندگی اسلامی برای دانش آموزان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با افراد مختلف قرارداد بستیم، ولی نتیجه ای حاصل نشد.

معاون موسسه ترجمه کلام نور خاطر نشان کرد: سند چشم انداز مجموعه با حضور استادان عالی حوزه تدوین شده است و در حال ارتقای سطح فعالیت های مجموعه هستیم.

وی بیان کرد: در این زمینه به دنبال تکمیل زیر ساخت های مجموعه رفتیم در عرصه بین المللی بودن هم مدارس زنجیره ای را شکل دادیم زیرا در دنیا این مدارس شکل گرفته اند./

برچسب‌ها حوزه علميه قم ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم ارتباطات حوزه علميه قم ارتباطات اخبار کنکور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان دمیرچی ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند، اظهار کرد: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند.

دمیرچی با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد، افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار و نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود، گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

کد خبر 6089184

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد