Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی اسماعیل سالم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه یک آبگیر حوالی پادگان قدس احداث خواهد شد، افزود: مقرر شده با احداث این آبگیر و تصفیه خانه توسط سازمان آب و برق خوزستان در سال‌های آینده، بخش اعظمی از آب آشامیدنی شهر دزفول و روستاهای تابعه از رودخانه دز تامین شود.

وی خواستار پیگیری نماینده و فرماندار دزفول برای جذب سرمایه گذار جهت اجرای این طرح شد و اظهارداشت: این طرح در مرحله مطالعه بوده، جانمایی شده و با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و تامین اعتبار، آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول با اشاره به لزوم اورهال چاه مصلا اظهارداشت: در مناطق کوی سعدی و ذوالفقار افت فشار داریم که این موضوع در ایام عید و تابستان نمود پیدا می‌کند.

وی به رفع مشکل چندین ساله افت فشار آب منطقه فرهنگ شهر، کوی پیام، ۸۶ هکتار، گلریزان و بهاران از یک ماه پیش اشاره کرد و افزود: مشکل افت فشار این مناطق با انشعاب ۶۰۰ از خط انتقال آب یکهزار و ۴۰۰ میلیمتر برطرف شد که این اقدام رضایت شهروندان و مسوولان شهرستان دزفول را به همراه داشت.

کمیل آبرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی دزفول

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول آبرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی را یادآور شد و گفت: آبفا دزفول با اعتبارات داخلی خود شبکه گذاری آب را برای این بیمارستان انجام داده ضمن اینکه ۷۰ درصد شبکه فاضلاب نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه کل قرارداد آبرسانی کوی مدرس، طالقانی، بیمارستان تامین اجتماعی و زندان مرکزی دزفول حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است، افزود: تاکنون ۷۰ درصد طرح آبرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی اجرا شده است.

اسماعیل سالم اظهارداشت: ۳۰ درصد باقیمانده طرح مربوط به تعهدات سازمان تامین اجتماعی است چراکه باید هزینه توسعه و حق انشعاب را پرداخت کند.

اصلاح شبکه آب و فاضلاب پایگاه چهارم شکاری و تیپ ۲۹۲ زرهی

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول با اشاره به اجرای ۲ طرح اصلاح کامل شبکه آب و فاضلاب پایگاه چهارم شکاری و تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: برای این طرح‌های مهم ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: سه هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب در این اماکن نظامی ایجاد شده است که بعد از انجام مراحل اداری و پرداخت حق انشعاب واگذار می‌شوند.

اسماعیل سالم درخصوص طرح آبرسانی به روستای حسین کلولی نیز گفت: امیدواریم پیمانکار، عملیات اجرایی این طرح را در ماه جاری با رفع مشکل معارضان آغاز کند. 

وی افزود: چندی پیش چاه روستای پامنار بخش شهیون دزفول نیز سوخته بود که تعویض شد همچنین هفته گذشته دینام روستای باغچه‌بان دچار مشکل شده بود که مشکل آن برطرف شد.

بیش از ۱۳۰ هزار مشترک آب و ۴۷ هزار مشترک فاضلاب در شهرستان دزفول وجود دارد.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو دزفول خوزستان سازمان آب و برق خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان سازمان آب و برق خوزستان دزفول خوزستان سازمان آب و برق خوزستان اخبار کنکور بیمارستان تامین اجتماعی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند