Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی نبی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های بیانی و فراگیر ساختن دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می‌شود، افزود: ایجاد فرصتی برای ارائه دستاوردهای دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابل میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان برای رفع نیازهای کشور ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات با مشارکت تمامی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی، بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار توسط دانشگاه "کوئینزلند" استرالیا برگزار شده است و ابتکار برگزاری این مسابقات در کشور توسط جهاد دانشگاهی، بستر و زمینه‌های ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت و تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی را فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در رابطه با شرایط شرکت در این دوره از مسابقات اظهار داشت: تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ۹۹ به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.

نبی‌زاده ادامه داد: همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت علوم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی در رابطه با زمان آغاز مسابقات اظهار داشت:  زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در آذربایجان‌غربی نیمه اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام  و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار  ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۴۰۷۰ تماس حاصل نمایند و یا کلمه "دفاع" را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۶۶۰۰ ارسال کنند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری آذربایجان غربی پایان نامه دانشجویی ارومیه جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آذربایجان غربی پایان نامه دانشجویی ارومیه جهاد دانشگاهی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آذربایجان غربی پایان نامه دانشجویی ارومیه جهاد دانشگاهی اخبار کنکور فارغ التحصیلان آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا