Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید بیگم‌جانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را پیش از فصل در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار کردیم و به دلیل وجود زمین چمن مناسب، سالن ورزشی، سالن بدنسازی و خوابگاه مناسب یک اردوی با کیفیت سپری شد.

وی افزود: تنها مشکل ما به دلیل محدودیت‌ها و رفت و آمدهای کرونا عدم برگزاری مناسب دیدارهای تدارکاتی بود که به دنبال آنیم قبل از آغاز مسابقات چند دیدار تدارکاتی مناسب را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه دوران بدنسازی خوبی را داشتیم، گفت: هدف اصلی این است تا یک تیم قدرتمند و قابل احترام را روانه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور کنیم و تا پایان مسابقات نیز برای کسب جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهیم جنگید.

بیگم‌جانی عنوان کرد: تمام تیم‌های حاضر در گروه ما تیم‌های قابل احترامی هستند و به اعتقاد بنده تیم ضعیف در لیگ دسته دوم فوتبال کشور وجود ندارد و همه تیم‌ها برای کسب امتیاز خواهند جنگید به همین دلیل از بازی نخست همه دیدارها حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و ما نیز در هر بازی به دنبال کسب حداکثر امتیازات خواهیم بود.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده در تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: شاکله اصلی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و تنها در چند پست بازیکن غیربومی جذب کرده‌ایم و اعتقاد داریم که فوتبالیست‌های همدان ظرفیت بسیار بالایی دارند.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل یک مجموعه همدل بوده که همه برای کسب موفقیت آن تلاش می‌کنند و از مدیریت، سرپرست، بازیکنان، پزشک و تدارکات و عوامل اجرایی همه متحد و یکدل هستند.

بیگم‌جانی با درخواست از مدیران شهرداری گفت: انتظار بنده و تمامی عوامل تیم حمایت به موقع مسئولان است چرا که هر حرکت روحی، روانی و مالی فقط در زمان خود تأثیر گذار بوده و اگر به موقع انجام نپذیرد بی تأثیر خواهد بود و نوش دارویی پس از مرگ سهراب بیش نیست.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و این تیم در هفته نخست باید به بندرعباس سفر کند و با حریف هم‌نام خود شهرداری بندرعباس دیدار کند.

کد خبر 5087710

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور اداره کل ورزش و جوانان همدان ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر بارش باران کرمانشاه شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران معلولان تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود