Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم حسن پور رئیس اداره آموزش و پرورش بلده گفت: در راستای پوشش حداکثری در آموزش و در مرحله سوم اهدا تبلت به مدیران مدارس برای توزیع به دانش آموزان بدون گوشی هوشمند در راستای پوشش حداکثری آموزش در منطقه بلده ۱۲ عدد تبلت به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت استمرار فرآیند یادگیری دانش آموزان در شرایط همه گیری ویروس کرونا، افزود: فارغ از رعایت مسائل بهداشتی و توجه به آموزش مجازی باید به مقوله عدالت آموزشی در این دوره توجه کرد و این امر نیازمند تحقیق، بررسی و شناسایی افراد نیازمند در حوزه‌های مختلف آموزشی است.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی در مازندران

حسن پور با اشاره به اهمیت حفظ ارتباط دانش‌آموزان با جریان یادهی و یادگیری، گفت: برقراری عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان، به کمک ابزار‌های مناسب به خصوص برای دانش‌آموزانی که هیچ دسترسی به آموزش مجازی ندارند باید در اولویت قرار بگیرد و باید با شناسایی  و کمک به آن‌ها شرایطی را فراهم کنیم که از مدرسه و فضای آموزش فاصله نگیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بلده وی با تاکید بر نقش مهم خیرین در عصر حاضر، ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت‌های خیران شهرستان و منطقه و هم افزایی نهاد‌های حمایتی و اولویت بندی انجام شده در سه مرحله تعداد ۵۶ دستگاه تبلت مبلغی بیش از ۱۷۰میلیون تومان از سوی خیران به دانش آموزان منطقه اهدا شد.

اهدای ۹۸ دستگاه تبلت و گوشی به دانش‌آموزان نیازمند در بهشهر

صادق علی بیکی مدیر آموزش و پرورش بهشهر در جلسه مشترک با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن اشاره به اجرای مرحله دوم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، گفت: اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری جلسات مستمر با دستگاه‌های دولتی، خیرین و نهاد‌های حمایتی که توانایی تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند را دارند، کرده است.

او افزود: با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران در دومین مرحله، ۳۷دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد که این علاوه بر ۶۱ دستگاه تبلتی است که در مرحله اول به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان اهدا شده بود.

علی بیکی ادامه داد: تاکنون ۹۸ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان اهدا شده است و این اقدامات هرچند توانست بخشی از محرومیت دانش‌آموزان را کاهش دهد، اما همچنان تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان نیازمند گوشی تلفن همراه و تبلت هستند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای تبلت آموزش مجازی ویروس کرونا دانش آموزان نیازمند آموزش و پرورش دستگاه تبلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی