Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفع حمله تروریستهای داعشی به تپه های «حمرین» در شرق استان صلاح الدین از سوی حشد شعبی و دستگیری یک سرکرده داعشی در شهر «بیجی» در این استان از مهمترین اخبار امنیتی عراق است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بغداد الیوم، اداره اطلاع رسانی حشد شعبی از دفع حمله بقایای گروه تروریستی داعش به شرق صلاح الدین خبر داد و بیان کرد: نیروهای تیپ 88 حشد شعبی حمله داعش به نیروهای این تیپ در تپه های «حمرین» در شرق استان صلاح الدین را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از هلاکت یک داعشی و زخمی شدن دو نظامی عراقی در دو منطقه در حدفاصل استان‌های دیالی و صلاح الدین خبر داد و اعلام کرد: نیروهای تکاور ارتش عراق موفق به هلاکت یک داعشی در کمینی موفق در منطقه «مطیبیجه» حدفاصل دیالی و صلاح الدین شدند.

این منبع بیان کرد: همچنین در حادثه دیگری دو نظامی عراق از تکاوران ارتش عراق در جریان حمله داعش به یک پست بازرسی در روستای «المیته» در حدفاصل استانهای دیالی و صلاح الدین زخمی شدند.

منبع مذکور به فرار داعشی‌ها و تقویت پست‌های امنیتی در این منطقه اشاره کرد.

گفتنی که مناطق حدفاصل دیالی و صلاح الدین به علت خلاء امنیتی و کمبود نظامیان هرازگاهی در معرض حملات داعش قرار می‌گیرد.

همچنین یک منبع امنیتی عراقی از تیراندازی تک تیراندازان به منطقه «العزیلیه» از توابع «الطارمیه» در شمال بغداد که بر اثر آن سه نظامی زخمی شدند، خبر داد.

کشف مقادیری سلاح و مهمات برجای مانده از داعش در ناحیه «العظیم» در استان دیالی و شهر «الرمادی» در استان الانبار

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای از کشف مقادیری سلاح و مهمات در ناحیه «العظیم» در دیالی از جمله سلاح «آرپی جی» و مهمات و خنثی سازی آنها از سوی یگان‌های خنثی کننده بمب خبر داد.

همچنین یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات الانبار از کشف مقادیری سلاح در شمال شهر «الرمادی» خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی در جریان عملیات جستجو و بازرسی از مناطق شمالی شهر الرمادی موفق به کشف سلاح‌های برجا مانده از داعش در این مناطق شدند.

این منبع بیان کرد: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود سلاح تروریست‌های داعشی در این مناطق، نیروهای امنیتی وارد عمل شدند. این اقدامات در راستای طرح نیروهای امنیتی برای پاکسازی مناطق استان الانبار از سلاح‌های برجا مانده از تکفیری‌هاست.

بازداشت سرکرده داعشی در شهر «بیجی» در استان صلاح الدین عراق

منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند: نیروهای تیپ 21 حشد شعبی موفق به بازداشت یکی از سرکرده های داعشی در شهر «بیجی» در استان صلاح الدین عراق شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حشد الشعبی اخبار عراق داعش حشد الشعبی اخبار عراق داعش دیالی و صلاح الدین استان صلاح الدین حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است