Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف و بازاریان  اردبیل برای یک هفته دیگر در استان لازم الاجرا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شاپور رضایی افشار شامگاه امروز در جلسه ستاد  استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت:  اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی ویژه اصناف و بازاریان  اردبیل برای یک هفته دیگر در استان لازم الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری بسیار خوب روسای اتحادیه‌های صنفی، اصناف و بازاریان و کسبه استان و تعامل بی‌شائبه  فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت با اتاق اصناف گفت: اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت، لبنیات و فرآورده‌های لبنی، میوه و سبزی فروشی، پروتئین‌ها اعم از گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس، عطاری و دارو‌های سنتی، برنج و حبوبات، خواربار بجز آجیل و خشکبار، تجهیزات پزشکی، عینک سازان، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و زنجیره‌ای (فقط عرضه اقلام ارزاق عمومی)، رستوران‌ها و فست فودها (بصورت بیرون بر) تا ساعت 20:30  مجاز به فعالیت هستند و بعد از این ساعت باید کاملاً تعطیل باشند.

تداوم محدودیت‌های کرونایی آذربایجان شرقی در هفته آینده چگونه است؟رنج معلولان چهارمحال و بختیاری برای گذر از معابر؛ بی‌توجهی به مناسب‌سازی معلولیت را به محدودیت تبدیل می‌کنندشهرستان قرمز در استان خوزستان نداریم/ محدودیت‌های ترافیکی اهواز همچنان ادامه دارد

رئیس اتاق اصناف اردبیل در ادامه بیان کرد:تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها به غیر از بیرون بر، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی هم در این مدت بطور کامل تعطیل خواهند بود.

رضایی افشار تصریح کرد: اهمیت به رعایت محدودیت‌ها با هدف مهار بیماری اولویت اساسی است و انتظار ما از اصناف و بازاریان این است که در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با اتاق اصناف و سایر نهادهای مرتبط داشته باشند.

وی افزود: مردم باید به این مسئله توجه داشته باشند که بازگشایی مجدد بازار و کسبه‌ها و اصناف ملزوم رعایت موازین بهداشتی است و در صورت بی‌توجهی و فعالیت مخفیانه فقط متحمل ضرر و زیان خواهند شد.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصناف و بازاریان محدودیت ها اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه برخی می‌گویند بهتر است هزینه حج را به فقیر بدهند، در واقع این فکر وسوسه شیطان است و جایگاه حج ویژه و ابراهیم عقبه حج است و نمی‌توان آن را با چیزی جایگزین کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی امروز _جمعه هفتم اردبهشت_ در همایش متمرکز زائران بیت‌الله الحرام اظهار کرد: وصیت امیرالمؤمنین (ع) پیرامون حج این است از خدا راجع به حج بترسید و بدانید اگر حج را تعطیل کردید، با اینکه مستطیع بودید، عقوبت می‌شوید.

وی افزود: انسان وقتی توان مالی خوبی دارد و مستطیع می‌شود، باید به هر شکلی حج خانه خدا را انجام دهد و در برخی روایات اهل‌بیت (ع) آمده اگر کسی که می‌تواند به حج برود، آن را ترک کند، در موقع مردن با وضع بدی از دنیا می‌رود.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان با اشاره به سخن امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه مبنی بر «خدایا باقیمانده عمر من را در حج و عمره به مصرف برسان» تصریح کرد: بنابراین اینکه برخی گاهی نادانی می‌کنند و می‌گویند بهتر است هزینه حج را به فقیر بدهند، در واقع این فکر وسوسه شیطان است و جایگاه حج ویژه و ابراهیم عقبه حج است و نمی‌توان آن را با چیزی جایگزین کرد.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: حج جایگاه ویژه و لذتی خاص دارد و شما در اعمال حج وقتی در انتهای شب به حرم مطهر می‌روید و روبه‌روی کعبه رحمت قرار می‌گیرید و نماز شب می‌خوانید و آیات قرآن را تلاوت می‌کنید، به معنویت و عرفانی می‌رسید که وصف‌ناشدنی است.

وی برخی آداب حج اشاره کرد و گفت: شما زائران باید قبل از سفر حج رد مظالم کرده و حق‌الناس را ادا کرده و خمس و زکات خود را پرداخت کنید. شما زائران که توفقی یافتید به زیارت خانه خدا بروید، حتماً برای مسلمانان ایران و غزه دعا کنید و برای نظام و رهبری و خانواده شهدا دعاگو باشد تا جهان آرامش را بدون رژیم غاصب تجربه کند.

کد خبر 748069

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد