Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مرتضی نبی‌زاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت نام پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای در استان گفت: ایجاد فرصتی برای ارائه دستاورد‌های دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابل میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان برای رفع نیاز‌های کشور ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات با مشارکت تمامی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی، بیان کرد: این مسابقات برای اولین بار توسط دانشگاه "کوئینزلند" استرالیا برگزار شده است و ابتکار برگزاری این مسابقات در کشور توسط جهاد دانشگاهی، بستر و زمینه‌های ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت و تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی را فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی در رابطه با شرایط شرکت در این دوره از مسابقات اظهار داشت: تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ۹۹ به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

او افزود: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.

نبی‌زاده ادامه داد: همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت علوم می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

او  در رابطه با زمان آغاز مسابقات اظهار داشت: زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در آذربایجان‌غربی نیمه اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره ۰۴۴۳۳۴۴۴۰۷۰ تماس حاصل نمایند و یا کلمه "دفاع" را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۶۶۰۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی مسابقات ملی پایان نامه فارغ التحصیلان دانشگاهی فارغ التحصیلان آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی پایان نامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی