Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صادرکنندگان کالاهای صنعتی و فعالیت‌های دانش بنیان بخش صنعت و معدن بر اساس انعقاد قرارداد صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران می‌توانند از طریق سپرده‌گذاری ریالی از این بانک تسهیلات دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بر همین اساس تسهیلات صندوق توسعه ملی ویژه سرمایه در گردش صادرات کالاهای صنعتی به مبلغ 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

500 میلیارد ریال، فعالیت‌های دانش بنیان بخش صنعت و معدن واقع در تمامی مناطق به مبلغ 500 میلیارد ریال و بخش صنعت و معدن مناطق برخوردار به مبلغ 500 میلیارد ریال از طریق سپرده‌گذاری ریالی و با عاملیت بانک توسعه صادرات پرداخت می‌شود.
قراردادهای سپرده گذاری ریالی بین صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران به استناد بند (ب) ماده 52 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب چهارم اسفند 1393 مجلس شورای اسلامی و تبصره یک بند (ح) ماده 16 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور به امضا رسیده است.
بر اساس این قرارداد، منابعی از صندوق توسعه ملی در اختیار بانک توسعه صادرات برای ارائه این تسهیلات قرار گرفته است . نرخ سود تسهیلات پرداختی به متقاضیان از محل سپرده این قرارداد نیز 16 درصد خواهد بود و بانک متعهد به اجرای آن است.
براساس این قرارداد سقف اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای اشخاص حقیقی 40 میلیارد ریال (4 میلیارد تومان) و برای اشخاص حقوقی 300 میلیارد ریال (30 میلیارد تومان) تعیین شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک توسعه صادرات صندوق توسعه ملی بخش صنعت و معدن میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند