Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل استاندارد آذربایجان‌ غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد یک هزار و ۶۸۴ مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی استان توسط کارشناسان اداره کل و بازرسان شرکت‌های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی، انجام شده است. - اخبار استانها -

منصور جلایر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: در هشت ماه امسال از یک هزار و 537 ترازوی‌های سبک، 206 مورد باسکول ثابت و سنگین و سه هزار و 326 مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های سوخت در استان صورت گرفته که از تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از نازل‌های سوخت، به پنج مورد اخطار و رد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین وسایل توزین در فواصل زمانی معین به صورت دوره‌ای باید مورد آزمایش و کالیبره شرکت‌های قانونی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران قرار گیرند.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال 99 تاکنون تعداد یک هزار و 684 مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی استان توسط کارشناسان اداره کل و بازرسان شرکت‌های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین 68 مورد بازرسی و نمونه‌برداری از بازارهای استان صورت گرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار 64 بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار از آسانسورها صورت گرفته و 532 فقره گواهی تاییدیه برای آسانسورهای استان صادر شده است.

اعلام جرم به واحد های متخلف در آذربایجان‌ غربی

جلایر عنوان کرد: در هشت ماهه سال جاری 18 مورد اعلام جرم علیه‌ واحد‌های تولیدی و خدماتی متخلف در استان صورت گرفته و با تشکیل پرونده، به مراجع قضایی ارجاع شده است.

استاندار همدان نامه وزیر صنعت را وتو کرد/ممنوعیت واگذاری بازرسی واحدهای صنفی به اتاق اصناف4800 بازرسی واحد صنفی در کوهرنگ انجام شد

وی گفت: واحدهای متخلف در حوزه‌های مصالح ساختمانی، صنعت الکترونیک، وسایل سنجش و توزین و عرضه غیر‌استاندارد مصنوعات گران‌بها است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌ غربی افزود: در طول هشت ماهه امسال کارشناسان استاندارد استان در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های تولیدی و خدماتی، 29 مورد تذکر و 253 مورد اخطار به واحدهای متخلف ابلاغ کرده‌اند.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع