Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:23:00 GMT

توزیع ۱۰هزار بسته غذایی توسط موکب اربعین ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۶۲۷

توزیع ۱۰هزار بسته غذایی توسط موکب اربعین ماهشهر

امرالله خضری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته‌های غذایی شامل آب معدنی، نان، کنسرو لوبیا ، ماهی و بادمجان، بیسکویت ، مربا وپنیر بوده است که هزینه آن ازمحل جذب مشارکت‌های خیران تامین شده است.
وی گفت:همچنین این موکب اربعین حسینی در ادامه کمک‌های مومنانه مقادیری موادغذایی و بهداشتی شامل ماکارونی ، روغن نباتی ،برنج ، ماسک و رول پلاستیک به ‌صورت جداگانه بین خانواده‌های نیازمند ماهشهری توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خضری در ادامه اظهار داشت:درپی بارش‌های سیل آسای اخیر و جاری شدن سیلاب در شهر بندر امام خمینی (سربندر) خادمان موکب اربعین حسینی حضرت علی اکبر (ع)ماهشهر با همه توان به کمک سیل‌زدگان منطقه شتافتند.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات ماهشهر افزود: این موکب همچنین اقدام به اجرای طرحی با نام "ایزوگامش با ما" جهت عایق‌کاری سقف خانه‌های محرومان در شهرستان ماهشهر کرده است.
بارش های سیل آسا در ماهشهر و شهر بندر امام خمینی(سربندر) در هفته گذشته که میزان آن ۱۶۷میلیمتر بود سبب آبگرفتگی مناطق وسیعی از منطقه شد و ساکنان آن را با مشکلات زیادی رو به رو کرد.
به گزارش ایرنا موکب‌های اربعین که از سال ۱۳۹۲ همزمان با عزیمت زائران اربعین به شهرهای مقدس عراق در خوزستان شکل گرفتند به تدریج به نقطه اتکایی برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از حوادث طبیعی و مقابله با ویروس کرونا تبدیل شده‌اند.
موکب‌های اربعین در خوزستان هم اکنون در تدارک ارسال کمک‌های بیشتر به مناطق آسیب دیده جنوب خوزستان هستند.

برچسب‌ها موکب اربعین بندر ماهشهر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین بندر ماهشهر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان موکب اربعین بندر ماهشهر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان اخبار کنکور موکب اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود