Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:13:48 GMT

اجرای طرح کوچه دوستی در محلات قلب فرهنگی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۶۵۲

اجرای طرح کوچه دوستی در محلات قلب فرهنگی

تورج فرهادی شهردار منطقه 6 تهران درباره طرح کوچه های دوستی اظهارداشت: هدف از اجرای این طرح را ارتقای حس تعلق به محیط زندگی و هویت‌بخشی به کوچه‌های شهر است و اجرای این طرح نوین می‌تواند هویت‌ از دست رفته محله‌ها را به آنها بازگرداند.

شهردار منطقه۶ تهران ادامه داد: با برنامه‌ریزی  صورت گرفته،  فاز اول این طرح،  تحلیل ویژگی‌های محله با مشارکت گروه‌های محلی صورت پذیرفته و کوچه بهشهر در محله  ایرانشهر به عنوان موقعیت مکانی  مناسب انتخاب و جهت تایید به اداره کل امور بانوان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فاز دوم پس از انتخاب محل مناسب،  فراخوان مشارکت در طراحی و اجرای ایده منتشر و با تشکیل اتاق فکری با حضور ذینفعان محلی، ایده‌های برتر جهت اجرا انتخاب می شود.

فرهادی گفت: طرح کوچه دوستی با نگاه ویژه به معضلات فرهنگی و اجتماعی در کوچه، محله و در جهت ارتقای حس تعلق شهروندی از طریق خلاقیت در هنر با مشارکت شهروندان خصوصاً زنان و کودکان اجرا می‌شود.

شهردار منطقه۶ تهران خاطرنشان کرد: خلق آثار هنری توسط زنان در محیط‌های شهری به عنوان ابزاری قدرتمند می‌تواند منجر به معنا بخشی به فضا و ایجاد روابط قوی میان شهر، شهروند و محیط اجتماعی شود و ترویج هنر در کالبد شهر، ضمن ایجاد و توسعه زیبایی بصری برای شهروندان، زمینه ارتقای تعلق محله‌ای، تقویت هویت مکانی و دلبستگی به مکان را برای شهروندان به دنبال دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تورج فرهادی شهرداری تهران شهروندان قلب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه شهروندان میتوانند با ارائه یکی از ۵ مدرک هویتی که در کتاب قانون انتخابات نوشته شده با آن در رای گیری شرکت کنند، گفت: بعد از احراز هویت شهروندان صندوق‌های الکترونیکی یک کارت به شهروندان ارائه می‌دهند و افراد پس از حضور در پای دستگاه با مشاهده چهره کاندیدا‌ها می‌توانند فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

شهابیان همچنین یکی از مزایای صندوق‌های الکترونیکی را برای افراد کم سواد و بی‌سواد دانست و افزود: این افراد می‌توانند با رویت چهره کاندیدا فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا دیگر مثل سنوات گذشته شبهه‌ای در آن نباش.

 وی یکی دیگر از مزایای این سیستم را تجمیع آرا دانست و افزود: در شمارش آرای الکترونیکی هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد و دستگاه صورت جلسه کل آرا را به صورت چاپی تحویل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزییات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد