Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@03:25:54 GMT

فروشگاه اینترنتی تیمچه کرکره‌ها را بالا برد!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۸۰۳

فروشگاه اینترنتی تیمچه کرکره‌ها را بالا برد!

فروشگاه اینترنتی تیمچه، با نامی که حال و هوای بازارهای قدیمی را زنده می‌کند، افتتاح شد و فروش آنلاین کالاهایی از دسته‌های متنوع مثل موبایل، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... را شروع کرد.

تیمچه با معرفی مزایایی مثل ارسال رایگان سفارش مشتریان بدون محدودیت مبلغ سبد خرید، ضمانت ده‌روزه بازگشت کالا، تضمین اصالت کالا و پرداخت خسارت بابت غیراصل بودن کالا، برای رقابت با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ کشور وارد بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امکان خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن و چک

خرید اقساطی همیشه برای مشتریان جذاب است و تیمچه در شروع کار وعده داده این امکان را بدون نیاز به ضامن و چک فراهم کرده است. این امکان البته به این خاطر محقق شده که لندو (ایران رنتر سابق) یکی از سرمایه گذاران تیمچه است. لندو استارتاپی شناخته‌شده در حوزه خرید اقساطی است و در یک سرمایه گذاری مشترک با فینووا فروشگاه اینترنتی تیمچه را راه اندازی کرده است.

 

چهل هزار تومان تخفیف برای خرید اول از یک فروشگاه همه‌چیزفروش

برای انتخاب خرید از یک فروشگاه تازه‌تاسیس از میان تعداد زیاد فروشگاه‌های آنلاین فعال در کشور، مشتریان بالقوه نیاز به یک انگیزه اولیه دارند که تیمچه با ۴۰ هزار تومان تخفیف در خرید اول تلاش کرده این انگیزه را ایجاد کند. تخفیف خرید اول تیمچه در صفحه معرفی این فروشگاه به‌صورت یک کد تخفیف در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

البته از آنجا که تیمچه از سوی لندو نیز به مشتریان معرفی شده، پیشاپیش در جلب اعتماد مشتریان موفق عمل کرده و این موضوع شاید حتی انگیزه مهم‌تری برای خرید از تیمچه ایجاد کند.

ضمانت اصالت کالا همراه با پرداخت خسارت غیراصل بودن

فروشگاه تیمچه در معرفی ویژگی‌های خود، تاکید خاصی روی تضمین اصالت کالاها دارد؛ تا آن‌جا که مدعی است درصورت غیراصل بودن کالاها، علاوه بر تعویض با کالای اصل، مبلغی را هم به‌عنوان خسارت به مشتریان می‌پردازد.

باشگاه مشتریان و اعطای پاداش نقدی

در تیمچه  سازوکاری برای جذب وفاداری مشتریان طراحی شده که در گذر زمان و با گسترش فعالیت می‌توان تحلیل دقیق‌تری روی آن ارائه کرد. در این سازوکار، مشتریان می‌توانند مقداری از مبلغ سفارش‌ خود را پس بگیرند. به‌این ترتیب که برای هر یک از کالاهای عرضه‌شده در تیمچه مبلغی با عنوان «پاداش نقدی» مشخص می‌شود و مشتریانی که مشمول عضویت در گروهی به نام «شاه‌نشین» شوند، مجموع این مبالغ را به‌صورت Cash Back در حساب خود خواهند داشت.

ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ سفارش!

یکی از خدمات قابل‌توجه تیمچه که در حال حاضر از سوی سایر فروشگاه‌های اینترنتی مشابه ارائه نمی‌شود ارسال رایگان به سراسر کشور، آن هم بدون محدودیت مبلغ سفارش است. درواقع با وجود این‌که در تیمچه کالاهایی در دسته‌های متنوع و با بازه قیمتی گسترده‌ای به فروش می‌رسد، ارسال به دورترین نقاط کشور، حتی برای یک کالای بسیار ارزان‌قیمت هم به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

خرید آنلاین در ایران در سال‌های اخیر رشد سه برابری داشته است. باید گفت تصوری که از یک بازار در ذهن داریم، کم‌کم جای خود را به صفحه‌ای از یک وب‌سایت روی نمایشگر لپ‌تاپ یا تلفن همراه می‌دهد که با اشاره انگشت هزاران کالا را پیش رویمان می‌گذارد. تیمچه با لوگوی آبی رنگش آمده که یک تیک کنار لیست خریدها بگذارد و حس گشت زدن و خرید یکجا در میان انواع کالاها را درست مثل بازارگردی‌های قدیمی‌مان زنده کند.

 

لینک کوتاه: asriran.com/003BVb

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد:  با توجه به استقبال و حضور پرشمار گردشگران از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به ویژه در ایام آخر هفته و تعطیلات رسمی با هدف تسهیل تهیه بلیت، گردشگران می‌توانند از طریق سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آپ، تاپ، تفریحاتی و علاءالدین تراول اقدام به خرید اینترنتی بلیت موزه‌ها کنند. 

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه  در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت تا دیگر صف‌های طولانی شکل نگیرد.

یکی از ویژگی‌های خرید بلیت به شکل اینترنتی اطلاع از تعطیلی موزه‌ها هنگام خرید است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسی بدون خط
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت