Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آرامکو سعودی پس از بروز نقص فنی در ایستگاه توزیع نفت جازان به دنبال عملیات موشکی انصارالله، از بازگشت این ایستگاه به حالت عادی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه الشرق الاوسط گزارش داد که شرکت آرامکو عربستان سعودی از بازگشت فعالیت ایستگاه توزیع نفت جازان به حالت عادی خبر داد و اعلام کرد که تیم‌های تعمیر و نگهداری شرکت نفتی آرامکو موفق شدند ایستگاه توزیع در جازان را بعد ازنقص فنی به فعالیت عادی برگردانند و بارگیری فرآورده‌های نفتی برای مشتریان ایستگاه نیزاز سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تاسیسات نفتی آرامکو در بندر جده عربستان پیش از این با موشک بالدار «قدس 2» هدف حمله قرار گرفت و ارتش یمن نیز مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

عربستان: تاسیسات نفتی آرامکو در جازان دچار نقص فنی شد

وزارت انرژی عربستان 11 نوامبر از وقوع حریق در ایستگاه توزیع تولیدات نفتی در منطقه جازان در نتیجه حمله انصارالله یمن خبر داده بود.

شرکت نفتی «آرامکو» پس از این حمله از بروز نقص فنی در یکی از ایستگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی در جازان واقع در جنوب عربستان خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن اخبار عربستان سعودی ایستگاه توزیع نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار

سازمان غذا و دارو، از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابراین گزارش،در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار