Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کارگروه فضای مجازی ستاد دهه فجر ورامین با حضور فعالان حوزه فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح شنبه در جلسه کارگروه فضای مجازی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت:فضای مجازی، فضای مهمی است و باید در تولید محتوا وحدت و همدلی داشته باشیم و از ظرفیت های هم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باید تولید محتوا در فضای مجازی، جذاب باشد و باید مسیر انقلاب آنچه که هست به صورت جذاب برای اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.
حجه الاسلام محمودی با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی تصریح کرد: امروز شبکه شاد آموزش و پرورش یک ظرفیت کم نظیر است و باید در این راستا، سواد رسانه ای به والدین آموزش داده شود.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص نقاط ضعف و قوت فضای مجازی نیز گفت: امروز فضای مجازی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و در این راستا باید در راه تعالی ارزش های انقلاب اسلامی از این ظرفیت استفاده کرد، فضای مجازی یک جنگ تمام عیار است و پراکندگی و تشتت در این عرصه به جبهه انقلاب ضربه می زند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در پایان بیان داشت: در حوزه فضای مجازی، فعالان شهرستان ورامین می توانند در نوآوری و تولید خلاقانه به کشور الگو ارایه کنند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت فضای مجازی حجت الاسلام محمودی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله نخست را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم فرایند قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم  جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت