Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت برای دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۱۴۰۰، مبلغ سه هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال درنظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بودجه سال ۱۴۰۰ چهارشنبه هفته گذشته از سوی دولت به مجلس تقدیم شد و در پیوست ۴ آن، بودجه دانشگاه‌های دولتی را اعلام کرد.

دولت برای دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۱۴۰۰، مبلغ سه هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال درنظر گرفته است که از این مبلغ، ۲ هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال برای آموزش دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و نوبت دوم و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بودجه این دانشگاه در حوزه توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی، آموزشی بین الملل ۷۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و برای برنامه‌های پژوهشی پایه‌ای ۶۸۸ میلیارد و ۶۸۶ میلیون خواهد بود.

در تصویر زیر، شرح بودجه دانشگاه صنعتی اصفهان را مشاهده می‌کنید   در لینک زیر می‌توانید شرح بودجه دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال ۱۳۹۹ را ببینید: بودجه سال ۹۹ دانشگاه صنعتی اصفهان مشخص شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان بودجه دانشگاه ها بودجه ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد

خلیل قاسملو معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: بودجه استان شامل بودجه اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای (عمرانی) و بودجه هزینه ای بوده و تعداد دستگاههای مشمول بودجه عمرانی استان بالای ۷۰ دستگاه اجرایی و شمار دستگاههای اجرایی مشمول بودجه جاری نیز ۲۴ دستگاه استانی است.

وی ادامه داد: ۲۴ دستگاه مشمول بودجه استانی سه هزار و ۲۵۰ کارمند دارند در حالی که شمار کل کارمندان بخش دولتی در زنجان ۳۵ هزار و ۶۰۰ نفر است یعنی پرداخت حقوق کمتر از ۱۰ درصد کارمندان استان به صورت استانی است و مابقی مثل معلمان و کارکنان دانشگاهها و مراکز درمانی و شرکتهای دولتی به صورت ملی انجام می شود.

قاسملو به وضعیت درآمدهای استان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته سهم مصوب استان از درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدها ۹۶ هزار میلیارد ریال تعیین شده بود ولی ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تحقق یافت که ۴.۵ درصد آن یعنی معادل چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال مازاد درآمد استان بود.

وی همچنین به وضعیت مصارف استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مجموعه اعتبارات عمرانی و هزینه ای مصوب استان در سال گذشته ۳۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بود که ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت؛ ‌از این مبلغ ۱۱ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی و ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هم اعتبارات هزینه ای عمومی و حدود ۸۰۰ میلیارد ریال درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش و بهزیستی بود.

معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: علاوه بر این موارد ذکر شده در خصوص منابع و مصارف استان، سال گذشته ۱۵هزار و ۵۰ میلیارد ریال نیز از محل حقوق دولتی معادن در استان وصول شد و در سمت دیگر هم بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده ‌به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: اخیرا در مطالبی عددهایی پیرامون ضریب برگشت درآمد استان ذکر شده بود که بر تحلیل دقیقی استوار نیست چرا که در این نوع تحلیل ها باید همه منابع استانی و ملی و همین طور همه مصارف استانی و ملی مدنظر نظر قرار داده شود که با نظر گرفتن این مهم، ضریب برگشت درآمدهای استان بالای ۱۰۰ درصد می شود یعنی میزان برداشت استان زنجان از بودجه کشور بیشتر از میزان درآمدهای آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی