Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در آذرماه سال جاری بیش از 118 میلیارد تومان پروژه خیابان سازی و 32 میلیارد تومان پروژه پیاده روسازی در مناطق شهری اصفهان فعال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهردار اصفهان ایرج مظفر اظهار کرد: پروژه های خیابان سازی و پیاده روسازی در مناطق مختلف در حال فعالیت مستمر است که از آن جمله می توان به ساماندهی گذر میرعماد، پیاده روسازی ضلع غربی خیابان چهارباغ خواجو و پیاده روسازی محور میانی خیابان چهارباغ عباسی در منطقه 3 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح های عمرانی فعال در شهر اصفهان ادامه داد: ساماندهی پیاده روهای مجاور رودخانه پارک های ملت و سعدی، احداث باند دوم بلوار نظام سپاهان شهر، احداث خیابان کمکی ارتش در منطقه 5، پیاده روسازی خیابان ملاصدرا در منطقه 6، احداث خیابان شهید ترک لادانی حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا خیابان شهید حجازی و احداث ورودی خیابان کوهانستان در منطقه 9، ادامه احداث خیابان مفتح تا آزادگان و احداث خیابان فیروزه (موازی حکمت) و ساماندهی خیابان معرفت در منطقه 12 از جمله پروژه های فعال شهری است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیاده رو سازی خیابان قائمیه و پیاده روسازی ضلع غربی خیابان جانبازان و اتصال کندرو شهید حبیب الهی در منطقه 13، ساماندهی خیابان مقداد حدفاصل سه راهی اندوان تا محله قصر در منطقه 15 از دیگر پروژه های فعال است.

وی اظهار کرد: گسترش و اصلاح زیرساخت های مواصلاتی درون شهری از مهمترین وظایف شهرداری است که در رفاه و زندگی روزمره شهروندان تاثیر قابل توجهی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری اصفهان پياده روسازي در اصفهان پیاده روسازی احداث خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود