Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید قرناس قمیش گفت: با تجهیز ۶۸ مدرسه شهرستان کلاله به سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم گرمایشی با بخاری نفتی در این شهرستان برچیده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرشید قرناس قمیش، مدیر آموزش و پرورش کلاله در گفتگو با گلستان ما اظهار داشت: هیچ کلاس درسی در این شهرستان، با بخاری نفتی گرم نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال تحصیلی گذشته، ۶۸ مدرسه به سیستم گرمایش مرکزی (شوفاژ)تجهیز شدند.

مدیر  آموزش و پرورش کلاله در پایان گفت: ارتقای سیستم گرمایش مدارس در قالب طرح برنامه‌ریزی به عمل آمده برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، یکی از مهم‌ترین رویکرد های آموزش و پرورش بود که در این شهرستان محقق شد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستم گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش