Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، «صمیم مرادی روزبهانی» روز شنبه افزود: در نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلان‌شهرهای ایران که با حضور مدیران بحران کلان‌شهرها به صورت مجازی برگزار شد، بر اجرای پروژه های قابل توجه از جمله ارتباط میان مراکز عملیات اضطراری کلان‌شهرها از طریق هات‌لاین و سایر بسترهای ارتباطی قابل بهره برداری در زمان بحران تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اجرای این پروژه در دستور کار دبیرخانه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفت و مقرر شد در مرحله اول به صورت پایلوت ارتباط هات‌لاین میان تهران و کرج اجرایی شود.

مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلان‌شهرهای کشور گفت: در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات و پیگیری های انجام شده در راستای اجرای مصوبات جلسات پیشین مطرح شد.

روزبهانی ادامه داد: در این نشست اولویت‌های مصوب در جلسه هفدهم کمیته از جمله ابقای ریاست کمیته، پیشنهاد کارگروههای تخصصی مورد نیاز، از جمله اشتراک اطلاعات و تجربیات موجود درحوزه مدیریت بحران، ساختار مدیریت بحران در شهرداری کلان‌شهرهای کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست با توجه به شیوع و همه گیری بیماری کووید-۱۹ و اهمیت به اشتراک گذاری اطلاعات، روش‌ها و نحوه مقابله با انتشار ویروس و بیماری، سه گزارش از اقدامات گسترده و قابل توجه کلان‌شهرهای مشهد، همدان و تهران ارائه شد.

برچسب‌ها شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران شهر تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مدیریت بحران اخبار کنکور مدیریت بحران کلان شهرهای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با بسیج همه جانبه و آماده باش گروههای عملیاتی و اجرایی در سراسر کشور از چند روز گذشته، برق مراکز برگزاری آزمون سراسری تامین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، گفت: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تامین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق خاطرنشان کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاق برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 748152

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان