Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حسین اعظمی چهاربرج در خصوص راه اندازی سامانه «حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مالی دادگستری استان البرز» گفت: این سامانه برای اولین بار در کشور در راستای حمایت مالی و فراهم کردن بسترآزادی زندانیان محکومیت‌های مالی (جرایم غیر عمد) و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم بین نیکوکاران و زندانیان دارای شرایط لازم و همچنین فراهم کردن بستر آزادی آنان، توسط دادگستری کل استان البرز طراحی و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی متذکر شد: هرچند در حال حاضر کمک به زندانیان از طریق ستاد دیه استان و نیز انجمن حمایت از زندانیان نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود اما این سامانه امکان شخصی‌سازی کمک‌ها را فراهم کرده و خیرین می‌توانند مشخص کنند که به فرد دارای چه شرایطی کمک کنند.
دبیر شورای تحول قضائی دادگستری استان البرز تصریح کرد: این سامانه هم اکنون از طریق آدرس اینترنتی azadi.qazaalborz.ir در دسترس عموم قرار دارد و خیرین می‌توانند با مراجعه به آن میزان محکومیت هر فرد و نیز شرح مختصری از وضعیت زندگی و وضعیت اجتماعی او را بدون مشخص شدن نام محکوم مطالعه کنند و سپس درباره کمک خود تصمیم بگیرند.
وی با اشاره به اینکه جنسیت فرد زندانی، میزان پرداخت‌های صورت گرفته و میزان مبلغ لازم برای آزادی زندانی از جمله اطلاعاتی است که توسط این سامانه در زمینه انتخاب محکوم علیه به خیرین داده می‌شود تصریح کرد: بعد از انتخاب فرد و تعیین میزان و مبلغ، فرد خیر به درگاه ستاد دیه استان و یا انجمن حمایت از زندانیان وصل شده و پس از انجام پرداخت، مکاتبات لازم برای آزادی زندانی توسط دبیرخانه شورای تحول قضائی انجام می‌شود.

کد خبر 5088160

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج دادگستری البرز زندانیان جرایم غیر عمد ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش باران کرمانشاه گرگان شهرستان کرج شهرکرد معلولان لیگ برتر فوتبال ایران حمایت از زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی تا دوشنبه از البرز خارج می‌شود
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک