Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صادق محرمی مدافع راست ایرانی سومین فصل حضورش را در فوتبال کرواسی پشت سر می‌گذارد. او در دومین سال حضورش در فوتبال کرواسی از دیناموزاگرب به لوکوموتیو قرض داده شد اما او به دینامو برگشت تا روزهای خوبی را همراه تیمش تجربه کند.

سایت اسپورت ۲۴ کرواسی با انتشار مطلبی به تمجید از این لژیونر ایرانی پرداخت و نوشت: او به عنوان بازیکنی به دینامو آمد که برانکوایوانکوویچ سرمربی وقت وی اعلام کرد که دینامو می‌تواند از این بازیکن ۱۰ میلیون یورو درآمد به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند اولین حضور وی در ترکیب دینامو با گل‌ به خودی همراه بود. محرمی با وجود عملکرد خوب مقابل فاینورد اما هنوز نتوانسته انتظارات هواداران را بر آورده کند.

البته محرمی از دید هواداران بهترین بازیکن دینامو در این دیدار بود اما کاپیتان تیم با رهبری خوبش منجر شد تا این برد ۲ بر صفر در زمین این تیم مطرح هلندی رقم بخورد.

محرمی روز به روز با انرژی بیشتری برای دینامو بازی می‌کند و به موتوری در سمت راست برای دینامو تبدیل شده است. موضوعی که موجب شد تا دیگر همپستی‌های این بازیکن ایرانی به نیمکت بروند.

هرچند تعداد بازی‌های اروپایی محرمی تازه به عدد ۱۰ رسیده اما می‌توان گفت که محرمی با حضور زوران مامیچ، تازه برای دینامو ظهور کرده است. این بازیکن در دربی بزرگ کرواسی هم که با برتری ۲ بر صفر دینامو برابر هایدوک همراه بود، مانند کافو بازی کرد و عملکرد کم نقصی داشت. او با وجود اینکه بازیکنی با خصوصیات تهاجمی است اما وظایف دفاعی‌اش را هرگز فراموش نمی‌کند.

محرمی که حدود ۳۰ ماه است به زاگرب آمده، در چند وقت اخیر بهترین روزهایش در این شهر را تجربه کرده است. البته مشکل بزرگ محرمی ایجاد ارتباط با سایر نفرات است چرا که او هنوز زبان کروات را یاد نگرفته است.

برچسب‌ها دينامو زاگرب صادق محرمی کرواسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دينامو زاگرب صادق محرمی کرواسی دينامو زاگرب صادق محرمی کرواسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه از سری دیدارهای رده بندی لیگ برتر والیبال رومانی در دربی شهر بخارست تیم راپید توانست با نتیجه سه برصفر از سد دینامو بخارست بگذرد و سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

در این دیدار راپید بخارست ست های بازی را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود به اتمام رساند تا حالا فقط یک برد دیگر تا رتبه سوم لیگ رومانی فاصله داشته باشد.

امیر غفور پشت خط زن تیم راپید بخارست در این بازی پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی اصغر مجرد سرعتی زن این تیم برای تیمش بازی نکرد تا شایعه مصدومیت او قوت بگیرد. محمد بربست قطر پاسور تیم دینامو بخارست نیز سیزده امتیاز به دست آورد. فردا شب دیدار چهارم این دو تیم برگزار خواهد شد و راپید در صورت برد رتبه سوم را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟