Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در فینال لیگ قهرمانان آسیا یک موفقیت بزرگ را رقم بزنند

حشمت مهاجرانی صحبت هایی را در مورد پرسپولیس عنوان کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، حشمت مهاجرانی درباره شرایط پرسپولیس برای حضور در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:

پرسپولیس در بازی‌های مرحله گروهی و حذفی خیلی خوب پتانسیل خود را نشان داد و برابر تیم‌های پرقدرتی که از لحاظ مالی و امکانات، شرایط فوق‌العاده‌ای دارند، بهترین عملکرد را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت به خاطر کار تیمی پرسپولیس بود و آنها به معنای واقعی یک تیم هستند. از نظر من پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان هم می‌تواند به هدفش برسد و قهرمانی را به هوادارانش هدیه کند.

او در مورد غیبت چند بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس در فاز تهاجمی تصریح کرد:

پرسپولیس از لحاظ فنی و تاکتیکی بالانس خوبی دارد. این تیم نه صد درصد حمله می‌کند، نه صد درصد دفاع و مالکیت توپ را هم معمولاً در اختیار دارد. پرسپولیس به خوبی توپ را به پشت محوطه جریمه حریفان می‌رساند، اما در چند بازی گذشته تا حدودی در خط حمله با مشکل مواجه شده است. در این شرایط آنها باید موقع نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف به بازی سرعت بدهند تا اجازه شکل‌گیری آرایش دفاعی به تیم حریف داده نشود.

مهاجرانی با تمجید از یحیی گل‌محمدی خاطر نشان کرد:

پرسپولیس علاوه بر تیم خوبی که در اختیار دارد، از مربی خوبی هم بهره می‌برد. یحیی گل‌ محمدی آینده‌ نگر خوبی است و بی‌ جهت در کنار خط بازیکنان تیمش را تحریک نمی‌کند. او آرامش خاصی دارد و سعی می‌کند با حرف زدن در کنار زمین، بازیکنان را برای اجرای تاکتیک‌های فنی در بهترین شرایط قرار دهد.

 سرمربی پیشین تیم ملی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:

پرسپولیس قطعاً شانس خوبی دارد، چون از لحاظ تیمی در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان پرسپولیس در این چند سال نشان دادند که در بازی‌های سخت و بزرگ می‌توانند نتیجه بگیرند و اتحاد و همبستگی آنها در چنین مسابقاتی مثال‌زدنی است. هر چند تقابل با تیم‌های شرقی یا نماینده اقیانوسیه در فینال کار آسانی نیست، ولی پرسپولیس می‌تواند با قهرمانی در آسیا یک مسیر جدید را مقابل خود ببیند، مسیری که می‌تواند این تیم را به جام باشگاه‌های جهان برساند.

 

بیشتر بخوانید:

حشمت مهاجرانی: محمود یاوری گنجینه بزرگ فوتبال کشور ما بود

حشمت مهاجرانی و محمد رنجبر نامزد بهترین مربی تاریخ جام ملت های آسیا شدند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال