Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@14:46:18 GMT

دیدار فرمانده نیروی قدس با مقام‌های عراقی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۲۳۳۴

دیدار فرمانده نیروی قدس با مقام‌های عراقی

 سفیر ایران در بغداد خبر داد که فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سفر اخیر خود به عراق با نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور عراق دیدار کرده است.

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت که سردار قاآنی در سفر اخیر خود به عراق با «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر، «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق و چند تن از مقام‌های این کشور دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج مسجدی در ادامه تأکید کرد که «ایران به هیچ عنوان در امور داخلی احزاب و فراکسیون‌های عراق دخالت نمی‌کند؛ این در حالی است که این فراکسیون‌ها مشورت با ایران را ترجیح می‌دهند».

مسجدی همچنین گفت: «تحرکات ایران در عراق در چهارچوب تقویت دولت و تشویق فراکسیون‌ها و جریان‌های سیاسی به یکپارچگی صورت گرفته است».

وی همچنین گفت: «گروه‌های مقاومت با آمریکایی‌ها مشکل جدی دارند. ترامپ نباید کسی را تهدید کند یا اقدامی تحریک‌آمیز انجام دهد. اگر آنها علیه گروه‌های مقاومت اقدام کنند، مطمئنا [گروه‌های مقاومت] پاسخ خواهند داد».

سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: «تمام فراکسیون ها، احزاب سیاسی و گروه‌های مقاومت عراق روابط مثبتی با ایران دارند».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمانده قدس سپاه سردار قاآنی مسجدی سفیر ایران فرمانده نیروی قدس مقام های عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین