Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از کشف یک تن و دویست کیلوگرم مواد مخدر از دل خودروی دچار حریق شده و ناکامی قاچاقچیان سوخت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در عملیات تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر که با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، طی یک درگیری سنگین مسلحانه با اعضای باند بزرگ قاچاق مواد افیونی، ضمن به هلاکت رساندن یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه پژو 405، یک تن و دویست کیلو گرم تریاک از دل خودروی دچار حریق شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

کشف 49 هزار لیتر سوخت

طاهری اضافه کرد: همچنین طرح  مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت، توسط تکاوران عملیاتی انتظامی استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح تکاوران عملیاتی انتظامی شهرستان میرجاوه 2 دستگاه تریلی تانکردار را با 49 هزار و 362 لیتر نفت سفید قاچاق متوقف و 2 نفر متخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان سوخت قصد داشتند، این مقدار فراورده نفتی را با مدارک گمرکی تحت عنوان روغن جلا انتقال دهند که با هوشیاری ماموران پلیس استان ناکام ماندند.

2 متهم به قتل در چنگال قانون

وی اضافه کرد:  همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان با هدایت فنی پلیس آگاهی استان، مخفیگاه 2 نفر از عاملان قتل مرد 28 ساله سراوانی را که با شلیک چندین  تیر سلاح کلاش او را به قتل رسانده بودند، پس از 3 ماه فرار طی هماهنگی قضائی در سیب سوران شناسایی و آن متهمان را دستگیر کردند که تلاش کاراگاهان برای شناسایی دیگر همدست متهمان و کشف سلاح به کار رفته در قتل ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده قاچاق ۱۱۰ هزار و ۵۳۶ کیلوگرم نفت سفید یارانه‌ای در قالب هیدروکربن سبک به ارزش حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای یک شرکت تولید فرآورده‌های نفتی در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


محدثی نژاد افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده و اسناد گمرکی، مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۳ میلیارد تومان محکوم کرد.


وی گفت: پرونده این تخلف با گزارش مأموران گمرک خراسان جنوبی پیرامون قاچاق نفت سفید در پوشش هیدروکربن سبک، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک