Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، سفارت ایران در اطلاعیه‌ای افزود که در پی انتشار دو کلیپ با موضوع ضرب و شتم اتباع محترم افغان در ایران و متعاقب آن صدور بیانیه وزارت امور خارجه افغانستان مبنی بر پیگیری این امر، بلافاصله تحقیقات فنی گسترده‌ای توسط نیروی انتظامی و وزارت امور خارجه ایران در این رابطه آغاز شد.

اطلاعیه اضافه کرد: مشخص گردید که با نهایت تاسف عواملی در داخل افغانستان با هدف تخریب روابط و ایجاد تنش‌های مقطعی در مناسبات دو کشور؛ اقدام به پخش این ویدئوها که یکی مربوط به کشوری جز ایران و دیگری مربوط به پنج سال پیش می‌باشد، کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست که مناسبات دو کشور برادر و همسایه بر اصول و پایه‌های محکمی استوار است که اقدامات بدخواهان خللی در استحکام آن به وجود نیاورده و برعکس موجب هشیاری بیش از پیش مقامات دو کشور در برخورد با عوامل ایجاد جنگ روانی و بازی‌های تبلیغاتی در آینده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت امورخارجه روز پنجشنبه به دنبال اطلاعیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اهانت به برادران افغانستانی از اساس نادرست بوده، تاکید کرد: اتفاق مورد نظر در ایران رخ نداده است.

 در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن تعدادی به دست چند نفر مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرند و منتسب به برادران افغانستانی شده است، نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد بررسی های فنی حاکی از آن است که فیلم منتشره در فضای مجازی در کشور ایران اتفاق نیفتاده و نیروی انتظامی قویا این موضوع را که در ایران اسلامی چنین رفتاری با برادران مسلمان افغانستانی رخ داده باشد، تکذیب می کند.

برچسب‌ها افغانستان کابل ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان کابل ایران افغانستان کابل ایران اخبار کنکور نیروی انتظامی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دستگیری کلاهبرداری فراری در سمنان، دستگیری عامل هنجار شکن فضای مجازی در شاهرود و دستگیری سارق سیم و کابل در محور دامغان_سمنان مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه عامل هنجار شکن فضای مجازی در شهرستان شاهرود دستگیر شد، افزود: متهمه اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی بدون حجاب در یک فروشگاه زنجیره‌ای کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کلاهبرداری ۱۳ سال قبل با قرض پنج میلیارد ریال متواری بود، به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این فرد از سال ۹۰ تحت تعقیب محاکم قضائی شهر سمنان بود که با عملکرد سریع به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری سمنان صبح امروز شنبه هنگام گشت زنی متوجه وانت پیکان مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ضایعات در کیسه‌های سربسته کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه راننده به مقر انتظامی انتقال و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در شهرهای همجوار اعتراف کرده است، افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6090230

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد