Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@06:12:34 GMT

پزشک استقلال درد مینیسک را مصدومیت نمی‌داند!

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۲۷۴۱

پزشک استقلال درد مینیسک را مصدومیت نمی‌داند!

به نظر می رسد پزشک استقلال که پیش از این ابتلای محمد نادری به کرونا را تکذیب کرده بود اما بعدا مشخص شد که این بازیکن کرونا دارد اکنون به طرز ناشیانه‌ای مصدومیت کاپیتان آبی ها را تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد در فصل جاری با تغییر کادرپزشکی استقلال، افراد جدید  و کم تجربه ای که در این سمت مشغول به کار شده اند هنوز اهمیت کار خود در این تیم بزرگ را درک نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این از کرونای محمد نادری خبر داده بودیم که پزشک تازه وارد استقلال در اقدامی عجیب و با اصراری بی دلیل در کانال رسمی این باشگاه این موضوع را تکذیب کرد و حتی باعث شد تا نادری که در شرایط مشکوک به کرونا بود حتی در اردوی آبی پوشان هم حاضر شود اما بعد از یک روز مشخص شد که تست کرونای این بازیکن مثبت است و این بازیکن حدود 14 روز مجبور شد دور از تیم بماند. موضوعی که سرمربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی با پیکان به آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

خبر بد برای استقلال؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

امروز نیز در پی انتشار خبر مصدومیت کاپیتان استقلال بار دیگر وی در کانال رسمی باشگاه این موضوع را تکذیب کرده است.

متن خبر کانال رسمی باشگاه به شرح زیر است:

به رغم بروز شایعاتی مبنی بر مصدومیت ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، دکتر سیاهپوش پزشک این تیم  اعلام کرد کاپیتان آبی پوشان مصدوم نیست اما به دلیل وجود یک کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه است که با انجام اقدامات درمانی به زودی به میادین باز خواهد گشت.

در خبر مصدومیت ووریا غفوری به هیچ عنوان به ناحیه مصدوم این بازیکن اشاره نشده اما سوالی که از دکتر آبی ها باید پرسیده شود این است که آیا درد در ناحیه مینیسک پا و کیست موجود در این ناحیه مصدومیت به حساب نمی آید؟ اگر کاپیتان آبی پوشان دچار مشکل نیست پس پزشک استقلال بهتر است بگوید چه نیازی به اقدامات درمانی است تا وی بتواند زودتر به میادین بازگردد؟ 

اینکه ووریا غفوری در تمرین امروز استقلال حضور ندارد و در حال درمان است خودش تائید کننده این است که  وی از ناحیه ای از زانوی خود احساس ناراحتی می کند اما ظاهرا مهدی سیاهپوش از انتشار اخبار مصدومیت بازیکنان که امری طبیعی در فوتبال است واهمه دارد که بلافاصله به همه آنها واکنش نشان می دهد. وی چند روز پیش هم بلافاصله بعد از بازی با پیکان اعلام کرد کتف ریگی جا انداخته شده و مشکلی برای ادامه کار ندارد اما 2 روز بعد مدعی شد این بازیکن حداقل 2 تا 3 هفته باید دور از میادین باشد.

به نظر می رسد محمود فکری و استقلال در فصل پیش رو علاوه بر امورات فنی باید فکری به حال امورات پزشکی تیمشان کنند زیرا کم تجربگی یک پزشک ورزشی در تیم بزرگی مثل استقلال باعث می شود این تیم با دردسرهای فراوانی در امر پزشکی مواجه شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده استقلال درد پزشک مصدومیت ووریا غفوری تکذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود