Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار قم خبر خوشی برای مشاغل آسیب دیده در ایام کرونا داشت و گفت: برای مشاغلی که در این شرایط آسیب دیدند و مراکز ورزشی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا ضمن گزارشی از وضعیت استان اظهار داشت: بنا به اعلام ستاد ملی تعداد شهرستان‌های وضعیت نارنجی چشم گیر است اما 7 شهر وضع خوشایندی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان اینکه وضعیت قم قابل قبول است اما هیچ تضمینی برای غیرقابل برگشت بودن وضعیت نیست افزود: ما در حال عبور از وضع قرمزیم اما ادامه سیر نزولی مستلزم همکاری‌های آتی در وضعیت نارنجی است.

وی ادامه داد: از امروز مقررات و محدودیت‌های وضعیت نارنجی برای قم اعمال می شود همچنین شهرهای با وضعیت نارنجی بالای 200 هزار نفر منع تردد خودرو از 21 تا 4 صبح ادامه دارد.

روزانه 30 تن مرغ منجمد باقیمت 15 هزار تومان در قم توزیع می‌شودکرونا نرخ بیکاری قم را یک درصد افزایش داد/حمایت از مشاغل خانگی با اولویت زنان سرپرست خانوارمیانگین ابتلا به ویروس کرونا نسبت به هفته گذشته سیر نزولی یافته است/پلمپ 55 مورد مرکز متخلف در قم

به گفته سرمست، قم مشمول این موضوع است نه تنها تردد خودروها در مبادی ورودی کنترل می‌شود بلکه محدودیت شبانه هم ادامه دارد.

استاندار قم خبر خوشی هم برای مشاغل آسیب دیده در ایام کرونا داشت و گفت: برای مشاغلی که در این شرایط آسیب دیدند و مراکز ورزشی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/458/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت نارنجی استاندار قم برای مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۹، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۷، ایستگاه حفاری اهواز ۱۱۷ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۰۶، ایستگاه اندیمشک ۱۱۹، ایستگاه دزفول ۱۱۶،‌ایستگاه ماهشهر ۱۳۷ و ایستگاه هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب