Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و علاوه بر بازیگران ایرانی، بازیگرانی از کشورهای یونان، مراکش و تونس هم در آن بازی می‌کنند. یکی از این بازیگران، «هشام رستُم» بازیگر ۷۳ ساله اهل تونس است.

او بازیگری را از ۴۰ سالگی و با حضور در یک تله‌فیلم ایتالیایی آغاز کرد. رستم تا کنون در بیش از ۶۰ فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «بیمار انگلیسی»، «کنت مونت کریستو» و «طلای سیاه» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امسال علاوه بر حضور در سریال « سلمان فارسی »، در سریال تونسی «۲۷» هم ایفای نقش کرده است.

هشام رستم هم با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، به استقبال بی‌نظیر از تولیدات سینمایی و سریال‌های تاریخ ایرانی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: جذابیت‌های بصری، تکنیک‌های هنری و بهره‌مندی از متون اصیل تاریخی در ساخت سریال‌های تاریخی ایرانی از نقاط قوت آن‌ها به شمار می‌رود.

بازیگر سینما و تلویزیون تونس اظهار کرد: جامعه تونس همواره از تولیدات سینمایی ایران استقبال کرده و پیگیری سریال‌هایی چون مریم مقدس و یوسف پیامبر، نشان از زیبایی‌های هنری و تاریخی سریال‌های مذکور دارد.

وی با اشاره به سوابق طولانی و تجربیات خود در ایفای نقش در سریال‌های مختلف تونسی به ساخت سریال سلمان فارسی اشاره و آن را یکی از بهترین تولیدات هنری تاریخی توصیف کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سلمان فارسی سینما و تلویزیون سریال سلمان فارسی سریال تاریخی سریال سلمان فارسی ساخت سریال تاریخی سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»