Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کلانتری ۱۸۱ وردآورد با اشاره به دستگیری ۳ سارق زورگیر که در محدوده بزرگراه شهید خرازی از سرنشینان یک دستگاه خودرو تیبا زورگیری کرده بودند، خبرداد و گفت: متهمان به ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند.

خبرگزاری میزان- سرهنگ صیدمراد پیروندی  گفت: با دریافت شکایتی با موضوع زورگیری در برزگراه شهید خرازی توسط راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۸۱ ورد آورد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت ۰۲:۳۰ بامداد راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در جاده‌های فرعی بزرگراه خرازی یک دستگاه خودرو تیبا را متوقف و با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از سرنشینان خودروی تیبا سرقت و از محل گریختهاند.

رئیس کلانتری وردآورد عنوان داشت: با تحقیقات پلیسی سرنخ‌هایی از سارقان شناسایی و در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان غرب تهران است.

بیشتر بخوانید: زورگیران اتوبان شهید کاظمی در دام پلیس گرفتار شدند

این مقام انتظامی افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی نتیجه بررسی‌های انجام شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند هر سه سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دهند.

پیروندی ابراز داشت: متهمان در کلانتری به ۱۵ فقره سرقت به همین شیوه اقرار و اظهار داشتند با پرسه زنی در جاده‌های فرعی و در محل‌های خلوت مرتکب سرقت می‌شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند، به شهروندان توصیه کرد: در ساعات بامدادی از تردد در جاده‌های فرعی حاشیه تهران که فاقد سکونت و روشنایی است، خودداری کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: زورگیری پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زورگیری پلیس جاده های فرعی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان