Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد طبق برنامه باید فردا یکشنبه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم بروند اما ابتلای چند عضو ذوب آهن به کرونا و درخواست مسئولان این باشگاه برای لغو بازی، همه چیز را در ابهام قرار داده بود.

با این حال باشگاه شهر خودرو اعلام کرد این تیم برای بازی با ذوب آهن عازم اصفهان شده است و لغو بازی «جفا» در حق شهر خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در این ارتباط به سایت باشگاه، گفت: با تایید سازمان لیگ تیم را راهی اصفهان کردیم و خواهش کردیم توسط ایفمارک پس از دیدار برابر ذوب‌آهن از تمام بازیکنان تست گرفته شود.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: نامه‌ای در خصوص آمادگی و برگزاری دیدار به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و صحبت‌های لازم نیز با آقای سهیل مهدی انجام شد تا اعضای تیم با پرواز ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه راهی اصفهان شدند.

حمیداوی هرگونه لغو بازی را جفا در حق شهر خودرو خواند و گفت: قانون برای همه یکسان است. ما تمرینات لازم برای دیدار با ذوب‌آهن را انجام دادیم. حتی بلیت گرفتیم و هتل را رزرو کردیم و در صورت عدم برگزاری مسابقه متضرر می‌شویم‌.

مالک شهر خودرو ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان ذوب‌آهن می‌توانند با توجه به زمان باقیمانده تست بدهند و مابقی نفرات را هم قرنطینه کنند. طبق قانون با توجه به شرایط کنونی بازیکنان غیر کرونایی ذوب‌آهن به حد نرمال می‌رسند و شرایط برگزاری وجود دارد. بنابراین از مسئولان ذوب‌آهن درخواست می‌کنیم شرایط برگزاری دیدار را فراهم کنند.

کد خبر 5088278

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد حمیداوی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ کشتی تیم فوتبال پیکان تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد ویروس کرونا کمیته ملی المپیک شهر خودرو ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودرو‌های آمریکا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودرو‌های سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسور‌هایی برای تشخیص اینکه خودرو‌ها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و شب می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند