Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:47:36 GMT

گل 40 متری تقدیم به گلر رکورددار (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۷۶۰

دروازه‌بان فصل گذشته تیم وچان کردستان که توانسته بود در 10 بازی نخست فصل کلین‌شیت کند، روز تلخی در دربی اصفهان داشت.مسابقه ای که با باخت 3-2 ذوب تمام شد.

به گزارش "ورزش سه"، زهرا خواجوی سنگربان 21 ساله ذوب‌آهن اصفهان که رکورد 953 دقیقه کلین‌شیت متوالی را از آن خود کرد، حالا در فصل جدید خیلی زود در راه تکرار افتخار فصل گذشته ناکام ماند و روز گذشته در دربی اصفهان نتوانست دروازه تیمش را مقابل زردپوشان سپاهان بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه خواجوی که جدایی پر سر و صدایی از وچان به مقصد ذوب‌آهن داشت، روز گذشته سه بار  توسط مهاجمان سپاهان باز شد.

 

او یکبار از فاصله‌ای 40 متری دروازه خود را باز شده دید، آن‌هم در شرایطی که به اشتباه  از خط دروازه جلوتر آمده بود و تعارف او و مدافعان باعث شد شقایق روزبهان با حالتی شبیه به تکل اولین گل سپاهان را وراد دروازه خواجوی کند.دقایقی بعد سپاهان گل دوم را توسط اردستانی زد و شیدا تخشا نیز در واپسین لحظات مسابقه گل سوم را وارد دروازه زهرا خواجوی کرد تا در نخستین دربی اصفهان در فصل جدید فوتبال، سپاهانی‌ها طعم پیروزی را بچشند و از سوی دیگر نیز خواجوی در مسیر تکرار رکورد فصل گذشته خود ناکام بماند و اولین شکست فصل جدید را همراه با ذوب‌آهن تجربه کند.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل ناباورانه از شهاب زاهدی؛ ۷۰ متری و فوق‌العاده
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • گل زیبای شهاب زاهدی از ۷۰ متری + فیلم
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • گل ناباورانه از شهاب زاهدی: 70 متری و فوق‌العاده
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟