Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح محدودیت تردد، یک هزار و ۹۹۷ نفر جریمه شده اند، گفت: پلیس با قدرت و قوت اقدامات قانونی خود را برای تداوم سلامتی و امنیت جامعه در دستور کار دارد.

سردار علیرضا مظاهری اظهارکرد: محدودیت های تردد برابر تشخیص ستاد ملی و استانی کرونا و همچنین سلسله مراتب فرماندهی ناجا یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان در طول اجرای طرح محدودیت تردد بسیار اثر گذار بوده است، افزود: این همکاری و همراهی خوب شهروندان به گونه ای بود که با کاهش چشمگیر آمار کشته ها همراه بودیم و انتظار می رود تا این همراهی ها تداوم داشته باشد.

مظاهری با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهرهای قرمز و نارنجی، محدودیت هایی را اعمال کرده است، تصریح کرد: در این شهرها تردد خودروهای غیربومی ممنوع و در شهرهایی که قرمز بودند نیز از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد تمام تردد ها ممنوع هستند.

وی ادامه داد: در طول اجرای این طرح یک هزار و ۵۰۰ فقره جریمه دو میلیون ریالی، تعداد ۱۸۴ فقره جریمه پنج میلیون ریالی و تعداد ۲۵۹ فقره هم جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف که توجه ای به اجرای این محدودیت ها نداشتند، صادر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۹۹۷ نفر در طول اجرای این طرح جریمه شده اند، گفت: اگر چنانچه این همکاری ها وجود نداشته باشد اقدامات قانونی پلیس برای سلامتی و خصوصا امنیت مردم با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اماکن و مسئولان صنوف نیز در این مدت همکاری بسیار خوبی داشتند که انتظار می رود این همکاری و همراهی ها با نهایت جدیت تداوم داشته باشد.

مظاهری همچنین از پلمپ ۷۹ صنف متخلف در این مدت خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این طرح ۲ هزار و ۸۹۳ مورد بازدید از اصناف انجام شده که به یک هزار و ۱۹۰ صنف نیز تذکر لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۸۸۹ مورد تذکر لسانی نیز به رانندگان خودروها داده شده، تصریح کرد: از تمام شهروندان و افرادی که از مسیر این استان در حال تردد هستند انتظار داریم تا با ماموران پلیس راه و راهور و عوامل انتظامی که به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام وظیفه هستند، همکاری لازم و مستمر را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت کرونایی خراسان شمالي نیروی انتظامی خراسان شمالی محدودیت ها یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند