Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@08:00:11 GMT

محکومیت ترور شهید فخری‌زاده در زیمبابوه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۰۸۶

محکومیت ترور شهید فخری‌زاده در زیمبابوه

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  رؤسای شورای عالی امور مسلمانان، سازمان زنان فاطمه زهرا(س) و ارشاد اسلامی اهل بیت (ع) زیمبابوه ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران برای امضای دفتر یادبود، با انتشار نامه و بیانیه‌هایی جداگانه ترور وحشیانه دانشمند دفاعی، هسته‌ای کشورمان را محکوم کردند.

در نامه شورای عالی امور مسلمانان زیمبابوه آمده است: به نمایندگی از مسلمانان زیمبابوه مایلم پیام تسلیتمان را به رهبر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران به مناسبت ترور محسن فخری‌زاده به دست ایادی رژیم صهیونیستی اسرائیل و آمریکا تسلیت عرض نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ما همچنین این عمل ترور آمیز موساد را که اکنون به یک رویه از سوی اسرائیل و آمریکا مبدل شده و دشمنان مفروض آنها را هدف قرار می‌دهد و تمام اصول حقوق بین الملل را نقض می‌کند، به اشد وجه  محکوم کرده و خواستار اقدام سازمان ملل متحد علیه این امر هستیم. باشد که خداوند به شهید محسن فخری‌زاده فردوس جنت عطا نماید.

همچنین در بیانیه مشترک سازمان‌های زنان فاطمه زهرا(س) و ارشاد اسلامی اهل بیت(ع) زیمبابوه آمده است: در تاریخ 27 نوامبر ، محسن فخری‌زاده دانشمند ایرانی در یک عملیات کمین در نزدیکی تهران ترور شد. مقامات ایرانی و ناظران در سراسر جهان اسرائیل را به دست داشتن در این ترور متهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، کنستانتینیو چیونگا صبح دوشنبه در حاشیه دیدار با مسئولین گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه گفت: قطعاً صنعت تراکتورسازی ایران با توجه به موقعیت کیفی و کمی خواهد توانست کشاورزی زیمبابوه را متحول کند و از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی و مدرن هدایت کند.

چیونگا مشخصاً به تراکتورهای ۴۷ و ۷۵ اسب بخار تراکتورسازی اشاره و تاکید کرد: تراکتورهای ایرانی از لحاظ کمی و کیفی و بخصوص فراتر از تولیدات بسیاری از کشورها پیشرو در این صنعت می‌باشد.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصربفرد دانست و گفت: استفاده از تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه صورت گرفته که بسیاری راضی کننده بوده است.

چیونگا خواستار ایجاد شرکت مشترک برای افزایش و تسهیل مراودات دو کشور در زمینه‌های مورد اشاره شد.

این مقام ارشد در عین حال روابط کنونی دو کشور را بسیار ایده آل و مثمرثمر دانست و اظهار داشت این روابط باید توسعه یابد.

گفتنی است کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور ایران اسلامی و معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدارها و مذاکرات گسترده‌ای داشته است.

کد خبر 6091872

دیگر خبرها

  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل