Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان قزوین گفت: در چارچوب مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ۴۳۰۰ بسته معیشتی توسط پایگاه‌های بسیج کارگری استان قزوین بین کارگران محروم و نیازمند توزیع شد. - اخبار استانها -

ابوالفضل مهدویان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره میزان کمک‌های مومنانه انجام‌ شده از سوی کارگران بسیجی استان اظهار داشت: در چارچوب مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه 4300 بسته معیشتی و 500 بسته بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی‌ کننده توسط پایگاه‌های بسیج کارگری استان قزوین بین کارگران محروم و نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از این 4300 بسته معیشتی 1300 بسته معیشتی توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان قزوین در هفته بسیج و 3000 بسته معیشتی هم توسط بسیج کارگری شهرستان البرز تهیه و میان کارگران بیشتر آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است. همچنین با توجه به فرارسیدن فصل سرما 2 دستگاه بخاری گازی هم تهیه کرده و به خانواده‌های کارگری اعطا کردیم.

مهدویان‌منش با اشاره به نیاز روافزون فرزندان محصل و دانش‌آموز خانواده‌های کارگری به گوشی هوشمند تلفن همراه برای آموزش تحت شبکه شاد ادامه داد: در همین چارچوب تاکنون 2 گوشی هوشمند تهیه کرده‌ایم که در اختیار دانش‌آموزان نیازمند خانواده‌های کارگری قرار دادیم تا بتوانند در ادامه سال تحصیلی بدون دغدغه از آموزش‌های معلمان خود بهره‌مند شوند.

رفع موانع تولید توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج کارگری

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه صاحب‌الامر(عج) در ادامه به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در این سازمان برای رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران با حضور نمایندگان نمایندگان کارفرمایان، تشکل‌های کارگری و دستگاه‌های مرتبط از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت هم در سطح استان و هم در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده‌اند.

امام جمعه قزوین: کمک‌های مومنانه باید با قدرت بیشتری ادامه یابدبرپایی نهضت کمک مومنانه در گلزار شهدای قزوین به روایت تصاویرآغاز مرحله سوم رزمایش سلامت و احسان در مسجدالنبی(ص) قزوین به روایت تصاویر

مهدویان‌منش افزود: وظیفه این هیئت‌های اندیشه‌ورز همفکری، هم‌اندیشی و تبادل نظر برای رفع مشکلات و موانع تولید واحدهای تولیدی است و در واقع به نوعی نقش یک اتاق فکر را برای برطرف کردن موانع تولید در استان قزوین دارند.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان بسیج کارگران که در چارچوب فعالیت‌های قرارگاه صنعت، معدن و انرژی طراحی شده، شناسایی و رفع موانع تولید از طریق همین هیئت‌های اندیشه‌ورز است تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید در استان قزوین جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی کمک مؤمنانه استانداری قزوین بسیج سازندگی کمک مؤمنانه استانداری قزوین سازمان بسیج کارگران هیئت های اندیشه ورز مرحله سوم رزمایش بسته معیشتی کمک مومنانه موانع تولید استان قزوین بسیج کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با اعضای کمیته کارگری و شورای کار دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به مقام کارگران اظهار کرد: اگر پیامبر اسلام با آن عظمت بوسه بر دستان کارگران می‌زدند، جا دارد که فرماندار نیز پابوس کارگران شهرستان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

وی با بیان اینکه بهترین کارها، سخت‌ترین کارها بوده و کارگری یکی از مشاغل سخت دنیا است، گفت: پیگیری مطالبات و حقوق قانونی کارگران حداقل کاری است که مسئولان در قبال این قشر زحمت‌کش وظیفه دارند که انجام دهند.

محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار اظهار کرد: کارگر نقطه آغاز تولید و صنعت است، اگر در جامعه‌ای صدای چرخ دنده‌های تولید شنیده نشود، پیشرفتی نیز حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با بیان اهمیت تولید و جایگاه کار و کارگر در مدارس، می‌توان دانش‌آموزان را به سمت کار و تولید سوق داد.

کد خبر 748767

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان