Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محصولات شرکت اپل در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و تقریبا در هر خانه‌ای یکی از این محصولات به چشم می‌خورد. سیستم عامل iOS یا MacOS نیز مانند سایر سیستم عامل‌ها دارای نرم افزارهایی هستند که از پرداخت درون برنامه‌ای بهره می‌برند و کاربر پس دانلود رایگان آن برنامه، برای استفاده از برخی قابلیت‌های موجود در آن باید مبلغ خاصی را پرداخت کند تا بتواند از امکانات کامل آن نرم افزار استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی شرکت اپل اعلام کرده است که افرادی که از حساب‌های خانوادگی استفاده می‌کنند و سرویس فمیلی شیرینگ روی اپل آیدی آن‌ها فعال است، می‌توانند از این پس خریدهای درون برنامه‌‌ای خود را با اعضای خانواده‌شان به طور رایگان به اشتراک بگذارند و به این ترتیب احتیاجی به خرید مجدد بخش‌هایی از یک برنامه نخواهد بود.

امکان استفاده از فمیلی شیرینگ برای توسعه دهندگان اپل 

برای مثال در صورتی که کاربر یک مقدار سکه را درون یک بازی خریداری سایر اعضای خانواده وی می‌توانند از باقی مانده سکه خریداری شده توسط وی استفاده کنند اما اگر شخصی بخش تبلیغات یا نسخه پریمیوم یک برنامه را خریداری کند، ممکن است برای استفاده از آن در فمیلی شیرینگ با مشکل مواجه شود.

گفتنی است برنامه‌هایی که توسط برنامه نویسان شرکت اپل طراحی شده است نیز از قابلیت فمیلی شیرینگ پشتیبانی می‌کند اما صرفا برای برنامه‌هایی که خود آن افراد آن‌ها را طراحی کرده باشند. با این حال دسترسی به این سرویس از امروز اعلام شده است و بسیاری از افراد اعلام کردند که هنوز به آن دسترسی ندارد که علت آن احتمالا عرضه تدریجی این قابلیت در سراسر جهان باشد. قابلیت جدید اپل نوعی رقابت با شرکت گوگل به شمار می‌رود و انتظار می‌رود گوگل در آینده‌ای نزدیک سرویسی شبیه به این قابلیت اپل در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید

ظرفیت باتری خانواده آیفون ۱۲ مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل iOS شرکت اپل سیستم عامل ios

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد