Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار کرد: ما الان در زمانی هستیم که بیش از هر زمانی نیاز به کار و تلاش داریم.

وی با بیان اینکه از همه ما این توقع وجود دارد که پاسخگو باشیم، گفت: یکی از  ویژگی های یک مسئول موفق این است که شنونده خوبی باشد و از گفت و گوهای تلخ و ناشکری ها هرگز ناراحت و خسته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: جامعه از مشکلات متعدد اقتصادی و گرانی رنج می‌برند، فشارها و گرفتاری هایی که وجود دارد موجب شده مردم گلمند باشند، گلایه مردم به حق است.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: اگرچه برخی مشکلات موجود از توان و مسوولیت ما خارج است، اما باید بیش از حد توان و جهادی نسبت به رفع این مشکلات گام برداریم.

وی افزود: باید مساله محور باشیم و تمرکز را روی مشکلات اصلی قرار دهیم، پراکنده گویی نمی‌تواند راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: هر چه مسوولیت بیشتر شود، فرصت خدمت گزاری هم افزایش می یابد باید سعی کنیم برای مردم نافع و مفید باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: باید براساس مسائل و مشکلاتی که در هر نقطه وجود دارد برنامه ریزی و در راستای حل و فصل آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامی که بیشتر موجب اشتغالزایی، کاهش آلام و غیره می شود باید بیشتر پرداخته شود، گفت: باید از شعار بپرهیزید و به سمتی حرکت کنید که مسئله را حل کنید.

نماینده ولی فقیه کردستان با تاکید براینکه بازی‌های جناحی به ضرر مردم تمام می شود، گفت:دود حزب گرایی و گروه گرایی به چشم مرم می رود همدیگر را خنثی و فشل کردن کار درستی نیست.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: اگر انتقادها از سر دلسوزی باشد می تواند منجر به خروجی مثبت شود.

غفلت از نهضت خدمت رسانی جایز نیست

وی با تاکید براینکه از  نهضت خدمت رسانی نباید غفلت شود، گفت: باید اهل خدمت باشیم و تمام اشتیاق و خوشحالی ما به خاطر خدمت هرچه بیشتر به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه کردستان عنوان کرد: برنامه ریزی و تلاش برای رفع مشکلات از دیگری اولویت هایی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی درست و کار و تلاش مضاعف مشکلات را حل کنیم، گفت: در برنامه ریزی ها جوانان و نیازمندان و افتادگان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: جامعه هر گونه تحریم و مشکلات اقتصادی پس از آن را تحمل خواهد کرد، اما برخی برخوردها مانند  رانت خواهی و پارتی بازی را هرگز نمی پسندند.

نماینده ولی فقیه کردستان افزود: خوشرویی و گشاده رویی مساله بسیار مهم و تاثیرگذار است که مقام معظم رهبری همواره در احکام نمایندگان ولی فقیه به آن تاکید می فرماید و این اهمیت موضوع را می رساند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه مدیران ادارات و مسوولین باید به این نکته توجه و دقت داشته و با ارباب رجوع بعنوان ولی نعمت، خوب رفتار کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان پورذهبی کردستان حزب گرایی نماینده ولی فقیه کردستان حجت الاسلام پورذهبی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تعرفه‌های غیر واقعی ارتوپدی، درخواست برای رفع مشکل خاموشی‌های منطقه باغ عمران اقبالیه و ایجاد ترافیک و راه بندان به علت عدم همکاری برخی کسبه، موضوعاتی که هم استانی‌ها با سامانه ۱۶۲ در میان گذاشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین