Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:21:23 GMT

برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۴۸۰۵

برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ در لرستان

حجت الاسلام ولی پور، از برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ در استان لرستان خبر داد و گفت: این دوره با هدف تربیت مبلغ در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد ولی پور»، امروز(15آذر) در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در راستای گسترش و حضور مبلغان در فضای مجازی، دوره آموزشی تربیت مبلغ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه این دوره اواخر آذرماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: طلاب و مبلغان علاقه مند برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۷۰۲۰۰ ارسال نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: محورهای برگزاری این دوره آموزشی وِیژه طلاب و روحانیت گرافیک موبایل، نویسندگی مؤثر و ضررت فعالیت در فضای مجازی است.

 

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: جنگ روایت ها در شبکه های اجتماعی و معرفی ظرفیت های تبلیغ دینی در شبکه های اجتماعی از دیگر موضوعات برگزاری دوره آموزشی تربیت مبلغ در فضای مجازی است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره آموزشی مبلغ تبلیغ دوره آموزشی تربیت مبلغ فضای مجازی تربیت مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی

مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضا‌های معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشور‌های اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد