Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@18:00:09 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم ۱۵ اذر ۹۹ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۰۲۷

ارزش سهام عدالت و دارایکم ۱۵ اذر ۹۹ +جدول

رویداد۲۴  شاخص کل بورس در نخستین روز هفته (شنبه ۱۵ آذرماه) در ابتدای معاملات با عرضه نمادهای پالایشی و شستا همراه شد که باعث ریزش شاخص کل  سهام شد و  ۶۰۰۰ واحد را از دست داد و در سطح یک میلیون و ۴۶۴ هزار واحد قرار گرفت. در ادامه با افزایش تقاضا وزنه بازار به سمت تعادل حرکت کرد و وارد روند صعودی شد.

این تغییر مسیر شاخص پس از بازپس گیری افت صورت گرفته در نهایت با رشد ۱۹ هزار و ۷۳۰ واحدی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رشد که معادل ۱.۳۴ درصد است شاخص کل بورس را تا ارتفاع یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۷۱۰ واحد بالا برد.

فارس، کگل، کچاد، خودرو، رمپنا، حکشتی، وامید  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت  را روی بورس گذاشتند و نمادهای شستا، خودرو، وتجارت، شپنا، شتران، فولاد و سیتا نمادهای پرتراکنش امروز بازار بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 همزمان با رشد شاخص کل بورس تهران ارزش سهام عدالت نیز امروز افزایشی بود. قیمت پورتفوی بورسی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۰۷ هزار و ۲۵۸ تومان معادل ۰.۹ درصد افزایش یافت و به ۱۱ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۸۴۵ تومان رسید. 

بر این اساس، ارزش ۶۰ درصد از سهام عدالت آزاد شده به  ۶ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۷۰۷ تومان رسید.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  افت ۱.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۷۵۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. 

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۵۹۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۲۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۲۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۶۴۴ تومان معامله شد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، سهام عدالت ، دارا دوم سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت دارا دوم تومان معامله شد سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار گوشت و دام ایران شاهد افت قیمت مرغ نسبت به روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشت بوقلمون شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶,۴۱۸ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳,۵۱۷ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روزهای اخیر در بازار ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۸ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228800 برچسب‌ها قیمت گوشت

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم