Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:51:16 GMT

برق رایگان برای ۲۰ درصد خانوار مشهدی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۵۱۵۹

برق رایگان برای ۲۰ درصد خانوار مشهدی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در ارتباط با اجرای طرح برق امید در مشهد گفت: طرح برق امید از ابتدای آبان‌ماه در مشهد اجرا شده است و همه مشترکانی که در فصل گرما زیر ۱۰۰ کیلووات و در فصل‌های دیگر زیر ۸۰ کیلووات در ماه برق مصرف کنند، صد در صد قبض برق آن‌ها تخفیف دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه طرح برق امید شامل مشترکان خانگی می‌شود، افزود: در مشهد حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک برق داریم که ۸۰ درصد این مشترکان، برق خانگی مصرف می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد ادامه داد: به‌طور متوسط حدود ۲۰ درصد مشترکان برق مشهد در طرح قرار دارند که مصرف آن‌ها صد در صد تخفیف دار می‌شود.

کاشی بیان کرد: مشترکان خانگی به ۳ دسته مشترکان کم‌مصرف، خوش‌مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که حدود ۲۰ درصد مشترکان مشهدی نیز پرمصرف هستند.

او تصریح کرد: حجم زیادی از مشترکان ما در استفاده از برق خوش‌مصرف هستند که میزان مصرف آن‌ها در ماه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد تاکید کرد: همه تلاش ما این است که با راهکار‌هایی که به مردم ارائه می‌دهیم بتوانیم مشترکان را به‌سمت مشترکان کم‌مصرف و خوش‌مصرف سوق دهیم و با ارسال پیامک‌های آموزشی راهکار‌های مدیریت مصرف را به مشترکان آموزش می‌دهیم.

کاشی اظهار کرد: نرخ محاسبه قبض برق مشترکان پرمصرف قطعا متفاوت است و حدود ۱۰ درصد به مبلغ برق آن‌ها افزوده می‌شود.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قبض برق تخفیف رایگان مشترکان خانگی نرخ نامه برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سامان محمدی درمصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: برای مرمت این تعداد از قنات‌ها ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و مرمت آنها تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: از اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱، ۵۰ رشته به طول ۵۰ کیلومتر با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار احیا و مرمت شدند.
محمدی با بیان اینکه لایروبی هر رشته قنات به حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است، افزود: ۱۰۰ رشته قنات استان نیاز فوری به مرمت دارد.
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به طور متوسط از قنات‌های کوچک ۵۰ تا ۶۰ خانوار و از قنات‌های بزرگ ۳۰۰ تا ۴۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.
در خراسان شمالی ۶۵۳رشته قنات با آب دهی سالانه ۸۶ میلیون متر مکعب وجود دارد.

خراسان شمالی دارای سه هزار و ۱۸۴ چشمه، هزار و ۵۵۷ حلقه چاه عمیق، ۲ هزار و ۴۸۳ حلقه چاه نیمه عمیق و۶۵۳ رشته قنات دارد و سالانه میانگین بارش در این استان به حدود ۲۴۰ میلمتر می‌رسد که حدود ۳۴۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی نیز وابسته به این منابع آبی است.

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی